Arkadaşınız size küçük bir yalan söylese ne hissederdiniz?

Yalan olduğunu biliyorsunuz arkadaşınız size küçük bir yalan söyledi ama çok küçük bir yalan öyle önemsencek gibi büyük bişey değil ne hissederdiniz?


0|0
11|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Yalan bütün kötülüklerin anasıdır
    Bugün ufak yalan söyleyen
    Yarin daha büyüğünü söyler. yalancı insan huyundan vazgecmez.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • bence herkes yalan söyler yok arkadaşız nasıl yalan söyler triplerine girmiyorum o yüzden daha sonra ama arkadaşımın yüzüne söylüyorum şaşırıyor vayy nefin yemedin haa diyor bnde heeee yedik... böyle bence arkadaşlık... gerçekçi olalılm hiç yalan söylemeyen insan yoktur... yalanın yutmadımı ve anlayışla karşıladığımda yalan söylemiyorlar yemedimi yemeyeceğimi düşünüyorlar... ve artık saklanacak bir şeyin kalmıyor

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • takmam

    0|0
    0|0
  • yala nne

    0|0
    0|0
    • Babamin rutbesini bir üstü söyledim bu yani

  • Yalancının annesine napsınlar derim. İyi bir şey der muhtemelen ve suçüstü yaparım 😄

    0|0
    0|0
  • arkadaşımsa enseye bir tokat yawasca ama yalancının... derim :)

    0|0
    0|0
  • Bilmem bisi hissetmem

    0|0
    0|0
  • Yapmış bir cahillik

    0|0
    0|0
  • bu yalanın altındaki sebebi bulmaya çalışırdım...

    0|0
    0|0
  • O an birşey demem fakat hesabı sorulur sonraki zamanlarda.

    0|0
    0|0
  • Hayatta ne gerçek ki arkadaşımın söylediği ufak bir yalan zoruma gitsin?

    0|0
    0|0
    • O ne demek şimdi

    • Hepsini Göster
    • Bunu söyleyen ilk insan değilsin... Bunu bir iltifat olarak algılıyorum, teşekkürler...

    • Reca ederim... 😂😂😂

Kızlar Ne Diyor 10

  • Güvenim sarsılır

    0|0
    0|0
  • Yalanın küçüğü büyüğü olmaz ki? He şu vardır sen üzülme diye bişeyi saklar söylemez o ayrı ama konu yalansa affı yok. bir kere yapan bin kere de yapar.

    0|0
    0|0
  • Bunu benim iyiliğim için yapıyorsa çokta birşey hissetmem. Ama kendi çıkarları için ve ya benim kötülüğümü düşünerek yalan söylüyorsa arama mesafe koyarım. Duyguya gelirsek.. Üzülürüm tabiikide

    0|0
    0|0
    • Ya sadece babamin rütbesini bir üstü söledim

    • Hepsini Göster
    • Hayır açıklayamıyorum başta yalan söyledim ya utanıyorum bu yüzden

    • Sen bilirsin bana sorarsan olduğu gibi açıkla durumu zaten iyi biriyse yanlışını hoşgörür. Sen kötü biri olsan buraya gelip soru sormazsın yalanı söyleyip geçersin ama onun üzülüp üzülmeyeceğini düşünüyorsan niyetin iyi demek ki :) başta yanlış yaptığını sonra düzeltemeyip devam ettiğini söyle. birşey olmaz

  • Ona karşı güvenim biraz olsada azalır

    0|0
    0|0
  • Sebebi varsa dinlerim yoksa mesafe koyarım.

    0|0
    0|0
  • Bana kim yalan söylerse yalan oldugunu biliyorum zaten

    0|0
    0|0
  • Söyleyen insanlar hep olur.

    0|0
    0|0
  • bir şey hissetmem başka ne yalan söyledi diye düşünürüm

    0|0
    0|0
  • nedenini düşünürdüm

    0|0
    0|0
  • Ne gerek vardı şimdi der yalancı olduğunu düşünürüm, pekte önemsemem an itibariyle

    0|0
    0|0
    • Allahım ya kendi çok dürüstte sanki ne hissederse hissetsin umurumda değil artk

Yükleniyor...