Bir insanın hayatı bu kadar mı berbat olur ya?

10 yaşıma kadar çorap bile giyememişim kendi başıma el ayak koordinasyon eksikliğim var mış annem hep sakat çolak eli tutmuyor falan tarzı aşağılardı beni.12 yaşımda sigaraya başladım artık evde dayanamıyorum balkondan atılan tv telefon falan sürekli bağırış çağırış kavga gürültü 12 yaşıma geldiğimde aşırı kilolu annesi babası yeni ayrılmış bir tiptim ben zaten hayatım kötü derken bir kızla tanıştım ve ilk aşkım dı bu kız benim kilolu olduğum için ayrıldı benden annem babam desen babam annemi öldürcek annem babamı aldatıyor. Dayanamadim ve intihar ettim hastanede açtım gözlerimi. Boyle başladı serüven önce esrar sonra extacy e başladım baya kilo verdim bu dertlerle uğraşırken bide jinekomasti sorunum çıktı hızlı kilo vermekten dolayı oluyormuş kadın gibi gögüslerim vardı lise çağında türlü alay konusu oldum sınıfta en son okulu da bıraktım şu an ne yapacağını bilmez vaziyette bir keşim spor yaptım jinekomasti geçti vücudum tipim gayet düzgün şu an hep baby face diyorlar kızlar var etrafımda ama hayattan zevk alamıyorum artık ne denediysem olmuyor 15 yaşımda annem postalandı evden babama da gitmedim babamı sevmiyorum hiç öleyim dedim ona gideceğime sokaklarda kaldım 2 ay falan çok zor şeyler yaşadım sokakta evsiz bir abim vardı 40 45 yaşlarında alkolikti en son kan kusmaya falan başladı hastaneye götürdüm siroz çıktı şu an evdeyim herşeyim var geldim 18 yaşıma ama hayatım gençliğim çocukluğum çok kötü geçti be abilerim ablalarım bir ara bir kızla tanıştım sokakta kaldığım dönem benden 2 yaş küçüktü kız zorla dudağıma yapışıyordu benden küçük diye elleyemiyordum hep iyi insanlar kötü hayatlar mi yaşar ve içimi ilk defa buraya döküyorum delirecektim yoksa sizi de üzersem bu yazıyla affedin beni.


0|0
3|1

En İyi Kız Görüşü

  • Bazen ne kadar küçük şeyleri sorun ettiğimi düşünüyorum. Çok temizsin çok masumsun. İnsanlar kötü ve bu dünyada ancak onlara benzersen mutlu olabilirsin. Ya da umursamaz olacaksın. Ben her ikisini de yapamadığım için delireceğim galıba... Ama sen kendini değiştirmişsin ve gelişmişsin. Bunları yaptıysan gerisi elbet gelecek. Sağlıcakla kal kardeşim

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Okudum kardeşim baştan sona. Biraz üzüldüm ve istemsizce yutkundum. Yine de herşeye rağmen ayaktasın. Buna şükret ve hayata karşı başarılı olmaya çalış...

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bisey sormak istiyorum simdi nasılsın

    0|0
    0|0
    • Şimdi hayatım düzende sayılır ama içimde hayata karşı nefret var. Çok istiyorum başkalarından çıkartayım ama olmuyor hep anca kendime zarar veriyorum ve bundan dolayı kaybediyorum ben. Beslenme ve diyetetik okumak istiyorum vücut geliştirme yapıyorum aynı zamanda açıktan okuyorum işte ama geçmişi düşünmeden edemiy geride bırakamıyorum

    • Hepsini Göster
    • Allah sevdiği kullarını sinarmis kii bana şükür edecekler mi diye onu düşün bence her halime şükür bana yardim et Allahım sıkıntılarımdan sen kurtara bilirsin ancak diye dua et.. okudum biraz önce

    • Yazdıklarınızi üzüldüm sabırlı olun

  • Ya senin yüreğin ne temiz. Helal olsun, isyan etme yaşamaya devam et. Hayat sana gülecek ben eminim.!

    0|0
    0|0
    • İnşallah öyle olur aklımı kacirmazsam eğer

    • Kaçırma, sabır et...
      Seni çok iyi anlayamasam da inan anladığım çok yönümüz ortak şu kimyasal ve bir kaç şey daha. Bir bayan olarak aklımı ben kaçırmadım, güçlü ol. Hayat üzülmen, kendini yıpratman için çok kısa.

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...