Bugün 1 Nisan dı neler yaptınız :D?

Arkadaşlarınıza ya tanıdıklarınıza nasıl şaka yaptınız?<3
Ben tanıdık tanımadık hepsine çiğ yumurta attım :D


1|0
12|20

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ben bir şey yapamadan bana şaka yaptı vicdansızlar... Sabah sabah küfrettirdiler :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Kanka senden çok hoşlanıyorum ben dedim ciddi ciddi oda bana yürüdü lan şakaydı mal dedim dayak yedim geldim :D :P

    1|0
    0|0
  • 1 nisanın ilk saatlerinde tokyo ya gitmek için uçaktaydım 1 nisanın son saatlerinde ise tokyo ya yeni inmiştim otele doğru yola çıktım otele vardığımda ise 2 Nisan olmuştu
    1 Nisan şaka gibi geçti yani

    0|0
    0|0
  • kız olduk

    1|0
    0|0
  • 1 Nisan diye seni engelliyorum şimdi :o

    0|0
    0|0
  • hiçbir şey

    0|0
    0|0
  • cig yumurtayi bana atsaydin yildizlar gorurdun :)

    0|0
    0|0
  • Kimseye bişey yapmadım bana tersss

    0|0
    0|0
  • Normal bir gundu

    0|0
    0|0
  • Hiç bir şey yapmadım.1 nisanı gereksiz görüyorum.

    0|0
    0|0
  • milletin poposuna parmak attık :)

    0|0
    0|0
  • Hic birsey

    0|0
    0|0
  • Sevmem böyle şeyleri.

    0|0
    0|0
  • hiç bişey

    0|0
    0|0
  • kişilik bölünmesi yaşadık toplumca. s. s

    0|0
    0|0
  • Balkondan aşşağa kızların üzerine işedim

    0|0
    0|0
  • sanane seni ilgilendirmez

    0|0
    0|0
  • KS yaptı yapacağını. Yetti de arttı bence.

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 11

  • dayak yedim

    1|0
    0|0
  • Kimseye saka yapmadim.

    0|0
    0|0
  • Hiç şaka yapmadım gayet ciddiydim

    0|0
    0|0
  • Kimseye bise yapmadim

    0|0
    0|0
  • Hiç bişey yapmadım

    0|0
    0|0
  • Hic bir sey

    0|0
    0|0
  • full çalıştık

    0|0
    0|0
  • Şakaa

    0|0
    0|0
  • Tarihci cok guzel bir saka yapti bize kolay sorular dedi kazzik gibiydi vok guzel inletti bizi :D

    0|0
    0|0
  • Yaşını yanlış yazmışsın heralde? 9 mu olacaktı?

    0|0
    0|0
  • Bütün gün erkeklere sarktım burada😂😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...