Yaa bu sitenin kızları neden bu kadar abaza?

Ayol sürekli mesaj atıyorlar bir rahat vermediler bıktım yaa off atmayın artık :/ :D


0|1
12|11

En İyi Kız Görüşü

  • Gizliden çıksana tatlı kıs asdfgh

    0|3
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • La bana niye mesaj yok benim pembe yerine fusya mi oldu acaba :D

    0|1
    0|0
    • Abi kızların taklidini yapıyorum anlamadın mı :d

    • Hepsini Göster
    • gerci simdi herkes elde telefon 4.5 g hiz testinde o bitsin buraya saldiracaklar :D

    • Aynen :D

Kızlar Ne Diyor 11

Erkekler Ne Diyor 10

  • Hep abaza dolu etrafımızda sapıklar adam gibi seven yok... 😀

    0|1
    0|0
  • kızlar çok abaza olmuş yahu :(

    0|1
    0|0
  • Üff salak şeyler akillari bir tek ona calisir zaten. Bizi cinsel bir obje olarak gormekten vazgecin artık taam mı 😠

    0|1
    0|0
    • Ay aynen bıktık artı :D :D

  • Yok kız erkekler daha abaza bence. Ay iğrençler😝

    0|1
    0|0
    • Ay yok be kızlar çok abaza :D

    • O değil de hep böyle kalsa ben sevdim bu işi. Şimdiden mavililer mesaj atmaya başladı😃

    • Harbi atıyorlar mı kardeş ben saka söylüyom ama :D

  • Çok abazalar yav.

    Bide erkeklere derler :D

    0|1
    0|0
  • illa edep!

    0|1
    0|0
  • Bana niye gelmedi ya yoksa benimki kapali mi

    0|1
    0|0
  • Ytr mk yaa

    0|1
    0|0
  • lan ben niye pembe olmuşum değişin hemen ks ekibi

    0|1
    0|0
  • ya erkekler pembe kızlar mavi olmuş?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...