Anketli Soru. Ablanızın mı, abinizin mi, erkek kardeşinizin mi, kız kardeşinizin mi olmasını isterdiniz?

Anketli Soru. Ablanızın mı, abinizin mi, erkek kardeşinizin mi, kız kardeşinizin mi olmasını isterdiniz?

  • Ablam olsun isterdim
    28%(7)27%(9)Oy Ver25%(2)
  • Abim olsun isterdim
    32%(8)30%(10)Oy Ver25%(2)
  • Kız kardeşim olsun isterdim
    8%(2)12%(4)Oy Ver25%(2)
  • Erkem kardeşim olsun isterdim
    4%(1)9%(3)Oy Ver25%(2)
  • İkizim olsun isterdim
    16%(4)12%(4)Oy Ver0%(0)
  • Tek çocuk olmak isterdim
    12%(3)10%(3)Oy Ver0%(0)
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Abim var bide ablam olsun isterdim

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Abim var bide ablam olsun isterdm

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Abim ya da ablam olsun farketmez.. Yeter ki biri olsun..

    şu an abi olan benim.. Gerçekten sorumluluğu var ve kötü bişey..

    0|0
    0|0
  • Ablam olsun isterdim

    0|0
    0|0
  • erkek kardeşim olmasını isterdim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Abim olaydı da sitedeki herkeşi dövdüreydim.

    0|0
    0|0
  • Hepsi mevcut 😄

    0|0
    0|0
  • ikiz olsa fena olmazdı ama tek çocuğum maalesef

    0|0
    0|0
  • Abim ablam var zaten. Ama benden epey büyükler. Onun dışında bir kız kardeş fena olmazdı sanki :D Ablasına özenirdi eşek :D

    0|0
    0|0
  • Ablam var ama bir abimin olması da güzel olurdu acıkcası :)

    0|0
    0|0
  • Hepsi var 😀

    0|0
    0|0
  • ben ikizim olsun isterdim

    0|0
    0|0
  • Erkek kardeş istiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...