Bir Kanal İstanbul vardı, ne oldu ona?

Hakkaten lan demin görünce aklıma geldi, beş senedir yapımına başlanıyor bu projenin daha güzergah bile belirleyemediler.


0|1
3|7

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • Gizli tutuluyor plan
    Chp li vekil asla izin vermeyiz diyor
    Papucumun tozları 😂😂😂

    0|1
    0|0
    • Gizli mizli tuttukları yok hiçbişey yapmıyorlar. Mİlleti oyalıyorlar işte.

    • Hepsini Göster
    • Bakara makara olan Kuran'dı di mi bu?

    • Cehennem Sizler için var
      Dünyanın tadını çıkarın
      İnançsızlarla daha fazla muhatap olamam

  • Hakikaten nolmuş?

    0|0
    0|0
  • Oda unutuldu

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • O konularda hiç konuşasım yok bunlar daha gerçekçi :D
    Çılgın projeler
    https://www.youtube.com/watch?v=10kjh59QB3Q

    0|1
    0|0
  • Emin adımlarla istanbulun nüfusunu 30 milyon yapmak için ilerliyoruz
    Büyük İstanbul depremi olduğunda ne halt yiyeceğiz merak ediyorum :(

    0|1
    0|0
    • Her boku İstanbul'a yapıyorlar ortasından boğaz geçiyor diye, yarış pisti mi yapılacak? İstanbul'a, halbu ki Antalya, İzmir vesaire şehirler için uygun o iş, fabrika mı açılacak? İstanbul'a, şimdi 'Ne yapsak da bu zikik şehirden çıkarıp Balkesir'e, Düzce'ye taşısak' diye düşünüyorlar.

      Böyle herşeyi tek bir yere yığmayıp diğer şehirleri kalkındırsalar, hiç öyle 3. köprüye, havaalanına falan da para gömmeleri gerekmeyecek.

      Ama tabii rant İstanbul'da, o yüzden hiç böyle düşünmeye gerek yok.

  • 3 güzergah arasında seçim yapmaya çalışıyorlar. Malum bütün herkes Arnavutköy ve çatalca tarafından arsa aldı doğal olarakda insanların arazisinden geçecek devlet bir kısmını satın almak zorunda, köprü gibi değil bu işler.😉

    0|0
    0|0
    • Resmen rezillik bu projeye olan yaklaşım, önce millete vaatler verdirip arsa aldılar, emlak piyasasını şişirdiler, şimdi 'ay tam emin değiliz' diye geçiştiriyorlar.

      Beş sene oldu lan, beş sene, ranta göre proje mi olur?

      Ki salladıkları o Lozan, Montrö gibi meseleler de yalan dolan zaten, isteseler bugün bile Montrö'yü bitirebilirler, ama sonrasında göte gelme riski de var.

    • Hepsini Göster
    • Kuzey bölümde yaşıyorsan, zaten İstanbul'da yaşıyorum sayma kendini. Göztepe, Güngören, bir ara Beylikdüzü, en son Kartal.

      Şu 2001'deki kriz çok sağlam vurmuştu babama, çok dolaştık, şimdi İstanbul'da değilim gerçi.

    • Neden saymayacakmışım? Hem ben kuzeyde yaşıyorum demedim oraları iyi bilirim
      Bayrampaşada yaşıyorum eyüpde çok yaşadım gaziosmanpaşa esenler gazimahallesi okmeydanı şişli mecidiyeköy kağıthane bağcılar fatih fındıkzade topkapı kadıköy karaköy sarıyer beşiktaş vs buraları avcumun içi gibi bilirim😉
      Ayrıyeten kemerburgaz habibler arnavıtköy sazlıbosna hadımköy sarıyer buralarıda iyi bilirim
      Sen hiç hayatında tayakadın ormanlarına gittin mi?
      Belgrad ormanına gidip kendinizi istanbulu biliyor sanmayın.😅

  • duruyo hala

    0|0
    0|0
  • kolay degil o isler cunki.. bide sagolsun. cevreciyim diye ortada gezen devleti engellemeye calisan pkk yandaslari yuzunden isler yavas yuruyo..

    0|0
    0|0
    • Al işte bir tane dangoz daha çıktı akpli.

      Yav adamlar güzergah bile açıklamadılar, projenin adı var ama yapımı ile ilgili hiçbir gelişme yok 5 senedir. 'Şuradan şuraya olacak' bile demediler.

    • Hepsini Göster
    • Senin gibi adamlar analarini mikze alkis tutacak okuzler bol lldugu icin herifler hala basimizda.

    • bak kardes 1 saattir sövuyon hakaret ediyon bisey demiyorum.. eger illede okuz ariyosan bence bu okuz %52 nin icinde degildir. bilesin.

  • Akp zihniyeti iste gaz verdiler millete.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...