Yaş sizin için neden önemlidir?

Merhaba arkadaşlar. Baştan söyleyeyim, ben yaş kavramına inanmıyorum. Bu insanın olgunluğu ile ilgilidir. Yaşadıkları ile ilgilidir. Şu ana kadar kimseyş yaşıyla alakalı dalga geçmedim veya bir şey yapmadım. Her şey kafada biter diye düşünüyorum. Her şeyde bu geçerli benim için. Evlilik olsun, arkadaşlık olsun yaşa inanmıyorum ben. Peki ya siz?

Güncellemeler:
sonuçta bazı insanlar var ki ne kadar küçükler ama tanıdığım yaşlı insanlardan daha bilgili daha kendinden emin konuşuyorlar. Bazı ülkelerde ve bazı toplumlarda bu normal karşılanıyor hatta öyle çocuklar tebrik ediliyor fakat bizim ülkemizde (aşağılamaya çalışmıyorum doğruyu söylüyorum) daha kaç yaşındasın ki, daha ne gördün azıcık yılında, sen ne bilirsin ki, büyümüşte neler hakkında konuşuyor gibi tepkiler geliyor bu çocuklara.

0|0
4|15

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Bencede doğru önemli olan aklın olgunluğu

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Aynen benim içinde öyle. 13 14 yaşında ki birisinin fikrine 40 yaşında ki birisinin fikrinden daha çok değer verebilirim.
    Ama toplum içinde güzel fikirler beyan ediyorsan eğer seni hemen yaşınla susturmaya çalışıyorlar. Daha yaşın başın kaç sen nerden bileceksin faln diye.

    1|0
    0|0
  • Yaş şüphesiz bir ilişkide önemli parametre ama her şey değil. Kendimden 9 yaş küçük biri ile gayet iyi sevgili olmuştum.

    1|0
    0|0
  • İnsanın olgunlaşması için yaşaması ve tecrübe edinmesi gerekiyor. 18 yaşındaki insan mı daha tecrübelidir, 58 yaşındaki insan mı? Ama bazı insanlar ortalamaya göre daha zeki ve sorgulayıcı karakterde oldukları için daha olgun davranabilir.

    1|0
    0|0
  • Aynen bende oyleyim yaşa degil kisisel olgunluga inaniyorum bu sekilde cok arkadasim var her yas grubundan gayette yasitmisiz gibi muhabbet ediyoruz

    1|0
    0|0
  • Evet çok haklısınız insanların kafa yapısı ve olgunluğu çok önemlidir ancak tek bir nokta var bizim ülkemizde yaş farkına olumsuz bakılıyor.

    1|0
    0|0
  • yaş önemli değildir aslında asıl önemli olan neyin yaşanıp yaşanmadığıdır.

    1|0
    0|0
  • Biseyler yasamak için yaşının ilerlemesi lazim ask acısıyla aile baskısıyla olgunlaşilmiyor yas tabikide önemli herşeyi toz pembe görürsün ama yas ilerledikçe öyle olmadığını anlarsin

    0|0
    0|0
  • Ben inanıyorum. 20 yaşındaki bir kızın 50 yaşında ki bir adamla gezmesi aşk yaşaması ve evlenmesi bana göre çok abes.

    0|0
    0|0
  • bayanlar her daim olgun hissediyorlar kendini.. ama çogu 22-24 gibi gerçekten olgunlaşıyor.. o yaş altını misal ciddiye dahi almam ben..

    0|0
    0|0
    • kusura bakma ama saçma geliyor

    • işte senin söylediklerinde bana saçma geliyor aynı nedenle.. altta @hey_jim in kastettigi binevi dogru bencede.. bende kendimi olgun sanarken senin yaşlarında, şimdi ne kadar aptalca şeyler yapıormuşum diyorum,, ki sende söyleyeceksin lakin farkında deilsin.. 40 lara gelince de 30 um hakkındaki salaklıklardan bahsedicem bunun farkındayım.. ama yaş geregi burada inat dayatacaksın yinede ciddiye almayıp.. takıl yani,, bu sadece benim fikrim nihayetinde..

  • Fakir avuntusu

    0|0
    0|0
  • İnanmalisin. ben 20 lerdeki ben degilim

    0|0
    0|0
    • o senin yaşanmışlıklarınla alakalı.

    • Tabiki insani cokerten vurdumduymaz yapan bunlar. sevdigi bit insan tarafindan yuz milyar borclandirilip yari yolda bitakilitsen kimsenin olmadigi bir yerde calisirsan artik ben yaslaniyom dersin

  • Jenerasyon farki oluyo ayni seyi dusunemiyosunuz

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

  • yaş bir kriter olmamalı bencede evlilikte ✔

    1|0
    0|0
  • yaş çoğu için olgunluk seviyesini belirtir o yüzden önemlidir olgunluğu yaş ile ölçtükleri için :)

    0|0
    0|0
  • Çok önemlidir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...