Şort giydi diye suç kızlarda mı yani?

ben rahat giyinen birisiyim rahat dediysem her gün elbise şort felan değil tişört de giyerim şort da giyerim dar kıyafet de giyerim dar kıyafetli ve altımda şort olan bir fotom için birisi mesaj atmış işte saçma sapan dar giyip kendini erkeklere göstereceğine başka şeyler yap felan sonra biri takip edip tecavüz etse sen kendinde hiç bir suç görmezsin, herkesin gördüğünü hiç bir erkek istemez senin göstermediğin neyin kaldı gibisinden şeyler yazmış moralim bozuldu biraz düşündüm felan sonra da ben istediğim kıyafeti giyme özgürlüğüne sahibim şort giydim diye suçlu ben miyim yani dedim sizin açık giyinen kızlar hakkındaki görüşleriniz neler


0|1
8|22

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • bence çok haklısın türkiyedeki özgürlük sadece erkeklere olan bir şey galiba çünkü onlar yarı çıplak bir şekilde bile gezip dolaşsalar, gecenin bir yarısı dışarı çıksalar, tenha yerlere gitseler gayet normal karşılanıyor ama bir bayanın bunları yapması onu suçlu ediyor. ve sana mesaj atan kişi ve onun düşünceleriyle hemfikir olan kişiler "özgürüz" kelimesinin ne anlamını geldiğini tam olarak bilmeyen varlıklardır.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Açık saçık giyinmeyi teşhircilik olarak görüyorum vücuduyla ön plana çıkma erkeklerin gözüne girme ya da diğer kızlardan güzel görünmeye çalışma çabası bence tamamen. Oysa bir kız vücuduyla değil yüz güzelliğiyle en önemlisi de karakteriyle ön plana çıkmalı bence. Ama kızın açık saçık giyinmesi de hiç kimseye tecavüz etme hakkı vermez kız açık giyindi diye tecavüzü haklı görende tecavüz edende ahlaksız uçkur meraklısının tekidir. Tecavüzün asla ama asla bahanesi olamaz hiç kimse hiç kimseye izni olmadan dokunamaz buna asla hakkı yok olamazda

    0|0
    0|0
  • Hiç bir durum tecavüze veyahut tacize sebep değildir. Ama şort giyip cinsel obje olmanız kendi tercihinizdir.

    0|0
    0|0
  • Ben, dinimin gereği olarak yakın arkadaslarimdan açık olanlara durumu izah eder anlatirim ancak bunun disinda ne kimsenin kıyafetine karısmaya nede bir laf söylemeye hakkım yoktur.
    Kimsenin hakkı yoktur.
    Açık, kapalı, siyah, beyaz, türk, kürt, yaşlısı genci herkez eşittir.

    0|0
    0|0
    • Allah katında giyim sınırları belirtilmistir gerisi
      Rabbim ile kul arasindadir.
      Kadinin acik giyinmesini tecavuz icin kılıf olarak görenlerde elbet insan deildir

  • açık ve rahat giyinicem diye abartan kızlar var. bazıları eteklerini kıçına kadar çekiyo yani 4 yaşında ki çocuk kızın bacak arasını ve kıçın rahatlıkla görebilir. şort derken de yine kıça kadar açık şort giyiyolar bu da erkeği tahrik eder tabi. tek suç erkekte değil kızlarda da var. cinsel açlığın afrikasıyız bu ülkede hayır neden orana kadar çekersin neden sergilersin anlamıyorum

    0|0
    0|0
  • istedigin gibi takil

    0|0
    0|0
  • kızlarda evet

    0|0
    0|0
  • Allah çok güzel cevap vermiş bu soruna

    0|0
    0|0
  • sen rahatına bak

    0|0
    0|0
  • bir görüşüm yok kimseyide öyle giyiniyor diye yargılama hakkım yok sana o mesajı çeken adamıda anlayamadın hayır sanane herkesin özgür iradesi var sana ne oluyor

    0|0
    0|0
  • Tamam Rabbim göz vermiş bakmıyor desem yalan ama sapıkça bakmam sadece güzel olduğu için bakar geçerim

    0|0
    0|0
  • Dilediğini giy kim karışır 😉

    0|0
    0|0
  • saçmalamış ya.. sen kaç yaşında kızsın ve sen bir bireysin kimse kimseye karışamaz istersen çıplak gez kimse sana öyle bakamaz ve sadece sana ailen karışır bence.. ki bende giyiyorum şort bana bile bakan var

    0|0
    0|0
  • Suç bakanda

    0|0
    0|0
    • her bakan kişi suçlu değildir, adam nefsini kontrol ediyordur devamlı gün gelir nefsini kontrol edemez. gösteren kişi suçlu olur. sapık sapık savunmayın şu ahlaksız giyinen kızları.

  • Istedigin gibi giyin boyle insanlara laf birakma cevaplarini ver bu zihniyet tecavuzculeri hakli cikariyor

    0|0
    0|0
  • giy tabi hakkındır sen giymesen o giymese nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa

    0|0
    0|0
  • herkese kalırsak zor işimiz -_-

    0|0
    0|0
  • G*tünü başını sergilemek istiyorsan giy

    0|0
    0|0
  • Bakma sen onlara bildiğini yap, her erkek takmıyor öyle şeylere

    0|0
    0|0
  • di mi ama

    0|0
    0|0
  • Tahrik oluyoruz sonucta yaniii

    0|0
    0|0
  • Tabiki tecavüz savunulamaz o bir saçmalık onu diyenin... Ama ben kızların açık giyinmesine gerçekten karşıyım ya bir kere nasıl rahat oluyosun ki emin oll 100 erkekten 95i bakıyor caktırarak ya da caktırmayarak ayrıca bunun gunahıda var onlara 1se sana 2 gunah neyse yani işin normal oyutuna gelırsek hiç doğru bulmuyorum malesef ya ilerde eşin olacak eşin hanımının zamanında yüzlerce erkeğin gözü üstünde olduğunu bilse üzülür kim ister ki böyle bişey yani ne biliyim tabiki senin hayatın falan ama biliyorsun insanları kendimde dahil erkekler böyledirve değişmez bu sana önerim ya dar pantolon falan giyersin elbette ama aşırısına kaçma derim şort falan yani o kadar göze çarpıcı olmasın pantolonu herkes giyiyor hemde 100 kadından 90ı dar pantolon o kadar kasmana gerek yok ama bence biraz daha tenini gösteren kıyafetlere dikkat etmelisin...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Her insan istediğini giymekte özgürdür anlayışla ve saygıyla karşılamak lazım

    0|0
    0|0
  • Bence açık olmanında bir adabı var. Açıksın diye şort giymenin de alemi yok yani.. Tamam dar giyinebilirsin giyim özgürlüğünde var ama laf edene de kızmaya hakkın yok.. Onlarında konuşma yorum yapma hakkı var. Sonuçta açık g*te imamda bakar demişler canım :)

    0|1
    0|0
  • Ya birak burayı kafa koysam şişmansın fizigim yok derler fizik koysam yüzün yok derler salla gitsin benim açık fotoğrafım da oldu böyle de biliyorum yani tepkileri ☺

    0|0
    0|0
  • bana sorma kapalıyım :)

    0|0
    0|0
  • tecavuz kulturu, kurbani suclamaktan baska suclu gormez maalesef

    0|0
    0|0
  • Haklısın bitanem

    0|0
    0|0
  • Benim gostermem sana bana tecavüz etme hakkını vermez dıceksın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...