Annemin arkadasi bana "bedavaya mi evleneceksin" dedi, detaya bakar misiniz?

Ciddi bir iliskim var, ailesinin maddi durumu oldukca iyi yani sevgilim acik acik diyor babamin eline ayda 25-30bin arasi geciyor. Ama ben okulu cok uzattim falan aramiz yok biliyorsun, o yuzden ileride babamdan hicbir destek beklemiyorum. Evlendigimizde herseyi kendim yapacagim, yapabildigim kadar. Kedisi bu sene mimar olacak.

Annem ve bir arkadasina sevgilimin dediklerinden bahsettim, annem dedi ki "belli ki babasinin oglundan beklentisi buyukmus kirilmis ogluna, ama babadir yalniz birakmaz oglunu."

Annemin arkadasiysa dedi ki "sakin cocugun her dedigine tamam deme, babasinin parasi var, bedavaya mi evleneceksin? Sana altin maltin taksinlar oyle bedavaya olmaz"

Ay bir cildirdim sormayin, o kadin gittikten sonra anneme dedim bir daha cagirma bu cahil kadini. Bu zamanda adam gibi adam bulmusum, beni sevip, sayiyor. Hicbir sey umrumda degil.

Oyle iste moralim epey bozuldu, keyfim kacti. Bundan sevgilime basetsem mi?


0|0
5|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Senin şahsına demiyorum üzerine alınma. Zaten sen de olanlara sinirlenmişsin. Ben bu insanlardaki takı, altın merakını anlamış değilim. Yok kıza şunu takmazsan olmaz, yok üzerine arsa tarla yapmazsan böyle olur gibi şeyler çok haysiyetsizce bir davranış. Sonuçta herkes sevdiği kıza en iyi salonu tutmak, en kaliteli kumaştan gelinlik diktirmek, en ferah konutta barınmasını sağlamak gibi örnekleri çoğaltılabilecek durumları sağlamak ister. Bunlar yapılamıyorsa bir sebebi vardır. Bunu dayatmak insana mutluluk getirmez.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hayırlısı olsun be

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bahsetme sis

    0|0
    0|0
  • noluyo la. ne derse desin elalemin karısı sen ortalığı niye karıştırıyosun ki

    0|0
    0|0
  • Böyle düşüne KADINLAR yüzünden kadınların değeri düşüyor mal muamelesi görüyor işte

    0|0
    0|0
    • ya dusunuyorum hangi adam evlenecegi kadina herseyn en iyisini yapmak istemez ki elinde olsa. ma nedir bu kadinlarin bizi mal yerine koymasi. Ben sevgilime inaniyorum, parasi olsa benden hicbir seyi esirgemez asla

  • o kadına hak ver. baba erkek evladını evlendirmek zorundadır. sana başlık parası süt hakkı al demiyor... adet olanı yaptır yeter

    0|0
    0|0
  • ooo çok sert söz. ama kadınların çoğuda para düşünüyorlar aslında biz erkekler alıştık buna duysakta sorun etmiyoruz, siz paramızı yiyin bizde aşkınızı :) o kadınla bir daha da konuşma ne saçma söz öyle ya bedava filan

    0|0
    0|0
  • Üzgün olmakla birlikte Annen ayakları yere basan gerçekleri gören ya da görmek zorunda kalmış X profil olarak Kesinlikle Haklı Yorumsuz Yaşayarak sende doğru olduğuna bir gün kanaat getireceğine inanıyorum !

    0|0
    0|0
  • Bahsetme.. Başkası yüzünden huzurunuz bozulmasın.

    0|0
    0|0
  • bahsetme kirilir uzulir bence unut qitsin onun dediklerini

    0|0
    0|0
  • Vay kardeşim :)

    0|0
    0|0
  • Evlilik ciddiye binsinde o kadının dedikleri nasıl bir bir gerçek oluyor gör 😄

    0|0
    0|0
    • ya kim istemez en iyi sartlarda evlenmeyi? hangi adam evlenecegi kadindan en iyisini esirger, elinde olsa?

    • Öyle tabi, sinirlenicek bişey yok yani evlenirken o çocuk veya ailesi sana altın alıcak yani adet bu

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bahsetme boşver üzülmesin. Sen evlenilecek insanı bulmuşsan kimseye aldırma☺😊

    0|0
    0|0
  • Bahsetme bence. Senaryo yazdığını, ağız aradığını zanneder. Yani ondan altın maltın beklediğini düşünür.

    0|0
    0|0
  • Sakın bahsetme yanlış anlar

    0|0
    0|0
  • Boşver bahsetme başka bir şey dusunebilir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...