Annelerimizin meşhur sözü "Dişari gidiyorsan çöpüde at" sizinkilerde sık kullaniyor mu?

Anneme, anne ölüme gidiyorum desem giderken çöpüde götür diyecek o hale geldik artik :D


0|0
5|8

En İyi Kız Görüşü

  • :D oluyor oyle ama ben dokunamıyorum konteyner a.. kapalıysa vay halıme :)

    0|0
    0|0
    • ya atmam diyemiyorum bende kadincağiz üşeniyor belli ki birde poşetten su akiyor felan gülesim geliyo :D

    • Hepsini Göster
    • Estf. evde çok tek kaldiğim için yemektir, çamaşirdir, ütüsüdür yaptim. Çok sevdiğimi söyleyemem ama son ses müzik açip yemek yapmak güzel :)

    • evet o ıyıdır bak :)

Kızlar Ne Diyor 4

  • Çok sık.

    0|0
    0|0
  • Malesef

    0|0
    0|0
  • "bugun ne yemek yapim"

    0|0
    0|0
  • çöpün ordaki kedilerle kanka oldum ne diyorsun ya beni görünce selam veriyorlar

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bizde çöpü kapıya koyuyon sadece

    0|0
    0|0
  • Acıktıysan git ekmek al.

    0|0
    0|0
  • Bence değerini bil çok birsey istemiyor şimdi yanım da olsada çöp at dese sorun değil kardeşim

    0|0
    0|0
  • Ben söyletmeden atıyorum. 😊

    0|0
    0|0
  • Benimki dışarı çıkarken dese iyi. Dışarı çıkıyorum, dönüp eve giriyorum öyle diyo :D

    0|0
    0|0
  • Aynen hergun soyluyor bazen kavga ediyoruz sanki beni bekliyor :D

    0|0
    0|0
  • yok hayır söylemiyor kapının önüne koyuyoruz alıyorlar :D

    0|0
    0|0
  • Aynen alışıldık durum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...