Herkes baksın lütfennnn... ilişkiniz var ve aşağıdaki yaşıyorsunuz?

Bir ilişkiniz var ve aşağıdaki yaşıyorsunuz

001-Ailecek evlerine gidildiğinde ne siz ne aileniz önemsenmiyor. Nasıl mı ailecek oturuyorken TV açılıyor ve kimse kimseyle konuşmuyor sanki yeter kalkın gidin dercesine.
002- Aileniz davet ediyor öğlen geliriz diyen kız tarafı akşam 7 de geliyor.
003- Yakınınızın düğünü oluyor (mesela dayınızın oğlu) davet ediyorsunuz gelinmiyor.(Bu arada aileler aynı şehirde). Kız tarafında düğün oluyor erkek tarafı olarak davet edilmiyorsunuz.
004- Kız, erkek tarafının görevi kız tarafını memnun etmek diyor.
005- 50 bin tl'lik yapılan altının üstüne birde altın kemer deniyor.
006- Benim ailem şöyle benim babamın/annemin gönlünden şunlar geçiyor deyip isteyipte istiyorlar.
007- 20 bin tl lik düğün salonu isteyen kız tarafı, 750 tl lik nişan mekanını ayarlıyor.
008- Borca giricem bütçem kaldırmıyor dediğinizde kız size ne yaparsan yap beni ilgilendirmez diyor.
009- Hiçbir özel gününüzü hatırlamayıp kendisinin ailecek özel günlerinin kutlanmasını istiyor.
010- Bu son olsun Bir kız, istemeye giderken alınacak tatlının markasına karışır mı ya... ne yapardınız?

Güncellemeler:
Yorum yok mu başka?

0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Evlenme.

    0|0
    0|0
    • Bu böyle devam eder demi

    • Hepsini Göster
    • Zaten karar aldım evlenirsem evlerne gitmeme noktasında. Ne Beni nede ailemi insan yerine koymuyorlar.

    • Bilemiyorum bence müstakbel eşinin buna izin vermesi de çok kötü bir şey.

En İyi Erkek Görüşü

  • %100 eminim hatta %100000 o kızla asla mutlu bir hayat yaşayamassın

    0|0
    0|0
    • Ya kardeş seven insan bunları nasıl yapar anlamıyorum. Ne dersem olacak mantığı var bir şey söylesem kriz çıkıyor neymiş ona layık görmüyormuşmuyum.

    • Bence içinde tutma içinde tuttukça birikicek sen mutsuz olucaksın. Konuşmayı dene dicem ama yazdıklarına bakılırsa pek oralı olcağını sanmam. Ayrıl bence daha şimdiden sorunlar başlamış zaten yani kendine yazık edersin ister 30 ister 40 yaşında ol önünde koca bir ömür var

    • Dediğin gibi konuşulmuyor. Ailem ailesiyle konuşmaya çalıştı bu düğün salonu bize ağır gelecek başka yer olsa diye tek kelimeyle bitirdiler bir şey olmaz. Ben konuşmaya çalıştım kızla sen benim ailemi önemsemiyormusun ne yaparsan yap dedi.

Kızlar Ne Diyor 2

  • yapılacak şey belli de bu zamana kadar baya bir masrafa girmişsin sanırım giden gitmiş artık giren şemsiye açılmaz

    0|0
    0|0
    • Ne yaparsınız diye sordum

    • buraya gelene kadar bunların yarısını yapmazdım direk bırakırdım

  • Altınları geri al. Ve hemen kurtul o kızdan. Çok çekersin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ben olsam hemen resti çekip başımdan hadi oradan eder sonra da Allaha şükür ederdim yol yakınken beni muvaffak kıldı diye. Böylesiyle bir ömür geçer mi len.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...