Biz bu hallere düşücek adammıydık Allah'ını seven akıl vericek yok mu?

Ark şimdi kredi borcum var 3 ayını doldurdu acil 2000 lira ödemem lazım bende gidip bimeks den 500 tl peşinat verip iphone 6s alıcam 18 ay vadeli sonra açmadan kapalı kutu anlaştığım bir telefoncuya satıcam 18 ayda 900 tl bir zararım olucak ama başka çarem kalmadı ne yapayım intahar edicem yakında az kaldı


0|0
1|2

Kızlar Ne Diyor 1

  • Şu kredi kartlarını kullanmayın kullanınca ödemesini geciktirmeden yapın. Zararına kredi borcu kapatmaya çalışmayın. Yok mu anneniz babanız borç alabileceğiniz hiç kimse.2000 lira için intihar mı edilir.

    0|0
    0|0
    • 2000 lira bugün ödemem gereken miktar yoksa onunla bitse of of yok zaten bu borcuda ev için yaptım onların kendine hayrı yok ark çevremde benden beter tanıdık akrabalarada bişe diyemiyorum gururluyuz ya

    • Eş, dosttan alınan parayı söylediğiniz günde ödeyip borcunuza sadık kalırsanız gurur yapmanıza gerek yok. Harcamalarınız kısın, misal; sigara, eski deyimiyle kontör , internet vb. giderleri bile borçlarınız bitirene kadar çıkarın hayatınızdan. Maaş artı giderler diye ödeme planı çıkarın kendinize nelerden kısabileceğinizi hesaplayın. Faiz işine bulaşmamaya çalışın. Allah kolaylık versin.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Borç ile borç kapanmaz
    Seni dahada eksiye götürür
    Ne yapayım deme bilmiyorum

    0|0
    0|0
    • Kapanmıyor hocam doğrusunda nabayım zaman kazanmam lazım çok sıkıştım yadaa gidip tefeciye bulaşıcam ki o en son çarem

    • Hepsini Göster
    • Amin hocam kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş en kötü günlerimiz bu günlerimz olur inş

  • Bende ayn durumdayim kendimi bikdim bileli calisirim. Ama piyasa sin zamanlarda o kadar kotu ki hicbiyere odeme yapamiyrm bankalar umugume cokmek özere.

    0|0
    0|0
    • Aynen hocam inan maaşı alıyorum ertesi gün simit alıcak para kalmıyo cebimde bide hepsi birden sıkıştırdı fazla bir borç değil tek tesellim o ama olmayınca olmuyor işte

    • Hepsini Göster
    • Bizimkiler anca arkalarına borç bırakıp geberip gitmişler ne mirası be hocam sen yine eline mesleğini almışsın biz adam gibi okumadıkda

    • Valla hic uzulme okuyanla okumayan arasinda bir fark yok parais olanla olmayan arasinda var

Yükleniyor...