Yabanci Arkadas?

Internetten yabanci biriyle arkadas oluyorsun, baya uzun zaman konusuyorsunuz seni ulkesine cagirsa gidermisin?(dost anlaminda).

Güncellemeler:
Avrupada ayrica o da gelmek istiyor

0|0
9|22

En İyi Erkek Görüşü

  • O geldi ben niye gidiyorum 😄 şu an için konuşursam gitmem 😄

    O anki maddi durumuma bağlı 😄 yurtdışı gezim bana pahalıya patlayabilir 😄 maddi sıkıntım yoksa giderim 😄 yurtdışı görmedim demem en azından 😂

    1|0
    0|0
    • Yesil pasaportum var pek masraf olmuyo😄

    • Hepsini Göster
    • Ya neden cekineyim neden? Zaten kendi adimizi mi kullaniyoruz bana diyene bak daha fazla konusmak istemiyorum gerek yok LÜTFEN

En İyi Kız Görüşü

  • Gidebilirim. Otelde kalirim ama giderim yani. Neden olmasin?

    1|0
    0|0
    • Demi? Bahaneyle yurtdisi goruruz hem rehberde olur😄

    • Hepsini Göster
    • Turistik seyahate mi gidiyorsun erasmusa mi gidiyorsun nereye nasil gidiyorsun anlamadim vallahi 😀 en guveniliri otel. 7 gunden fazla kalmayacaksan tabii.

    • Valla bende bilmiyorum evet en iyisi bookingten b i otel😄

Erkekler Ne Diyor 21

  • sadece onun için gitmem..
    ama iş seyahatlerimde net üzerinden tanışıp oraya gittiğimde görüştüğüm arkadaşlarım oldu..

    1|0
    0|0
  • Danimarkalı kız arkadaşım var ülkesine çağırıyor ama ben temelli gitmeyi düşünüyorum türkiyeden kurtulmam lazım artık

    1|0
    0|0
  • bilmiyorum, sanırım.

    1|0
    0|0
  • En son filipinlerden bir yabanci arkadasim oldu. Ama onun icin dunyanin objr ucuna gitmezdim :D cok fazla uzak ve dilleri zor

    1|0
    0|0
  • Gitmem tabi ki de. Kimse çağırdı diye biyere gitmem ben.

    1|0
    0|0
  • Parasını gönderirse giderim

    1|0
    0|0
  • Gidemem

    1|0
    0|0
  • Gider

    1|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • ben gitmedim gelmek isteyen oldu kabul etmedim salladım.

    1|0
    0|0
  • Birçok kez gittim. Sefer bölgemde vardı inince buluştum yoksa özel olarak gitmem :D

    1|0
    0|0
  • Valla ben kiz karsi ( asya) tarafta oturuyorsa bile iki kere dusunuyorum :)

    1|0
    0|0
  • Sanki çarşıya gidiyor 😁

    1|0
    0|0
  • deli misin la

    1|0
    0|0
  • net giderim ben

    1|0
    0|0
  • imkan varsa ben giderim şahsen konuştuğum 5-6 arkadaşım var

    1|0
    0|0
  • durman hata git tabi

    1|0
    0|0
  • parayı gönderirse giderim

    1|0
    0|0
  • Gittim ben İtalyaya mektup arkadaşım olurdu o da turkiyeye geldi

    1|0
    0|0
    • Cok guzel cokk sanslisin😀😀

    • Hepsini Göster
    • Umarim asil istedigim ulke Italya ama Polonya ile idare edicez artik😄

    • İtalyaaaaa :D fırsat varsa kacirma

  • ben henüz bir yere gitmedim ama burada görüştüğüm yabancılar oldu

    0|0
    0|0
  • benimki biraz ters oldu sırbistana gitmeye karar verdim gedeceğim için ordan arkadaş edindim :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Hayir

    1|0
    0|0
  • Ben gitmem :D şahsen.

    1|0
    0|0
  • O kişiye gerçekten güvenirsem giderim ( gitmeyi düşünüyorum)

    1|0
    0|0
  • Giderim net. Daha önce gittim. Kaç bin km'den sevişmek için gitmediğimi bilen insanlar keza. Bakış açısı hep

    1|0
    0|0
  • gitmem sanal dünyadan tanıştığım biri sonuçta ya katil falan çıkarsa ve çok var öyle örnek gir bak

    1|0
    0|0
  • Gitmem

    1|0
    0|0
  • Asla. Ama bunu yapan bir arkadasim var... gitti hemen evlendiler cok zaman gecmeden ayrildilar.

    0|0
    0|0
  • gitmem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...