Avrupada yaşamak sizin gözünüzde nasıl bişey?

Sizce nasıl bir duygu olabilir, ve ya nasıl bişey? Kurtuluş mu sizce? Evet soru gayet açık :)


0|0
9|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Avrupada yasayan biri olarak burda hic bisey yok hayatimiz calisarak geciyor. Türkiyemiz avrupadan kat kat daha iyi...

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • değill yaşayan bilir anca

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Ülkemi seviyorum başka bir ülkeye gitmeyeceğim. Ama çok zor benim için burası.

    0|0
    0|0
    • Neden zor?

    • Dini inancım, hayat görüşlerim , farklı bakış açım toplum tarafından hor görülüyor. Malum herkes onlar gibi düşünmeli yoksa yanlışsın.

  • hafta ıclerı full calısıp hafta sonu eve gelmemek... akrabalıgın mısafırlıgın olmadıgı yer dıye bılıyorum... özunu kaybetmeyenler var ama mısafırlıgı bıle planlanmıs seklı ıle:D orda yasamadım ama tahmın edebılıyorum

    0|1
    0|0
    • Aynen robot gibiyiz diyebilirim, kurtuluş değil yani :)

    • Hepsini Göster
    • Yok yok sadece öyle sayılar olsun istedim ☺

    • peki bakalım dedıgın gıbı olsun bızım burdada o mantıkla yuruyen coktu ama benım öyle bı nıyetım yoktu bırını gercekten sevdım ve onun ıcın oraya katlanırdım... oburunu hıc sevmedım o yuzden o kapasıteyı görmedım... ama eger bırı benı sevecekse benle kalsın :)

  • Avrupa bir çok ülkesine gitim söyleyim Türk insanına göre degil insanlar orda soğuktur tanımadınız birine adres dahi sormasınız toplumculuk sıfır bireysel yaşam bizim burda bir şey sorsan herkes kendince yardım eder orda böyle bir şey yok paran çıkışmaz abi sonra verim dersin tamam önemli degil denir Avrupa da bunun adı geçmez daha çok şey var

    0|0
    0|0
  • Yaşamak istediğim yer Avrupa değilde Rusya , Küba , Venezüela gibi sosyalist bir ülke olabilir , insanı bilinçli , dini argümanlar ön planda olmayan.

    0|0
    0|0
  • Avrupa her zaman daha iyidir , koyunlar minumum derecede

    0|0
    0|0
  • Malesef değil tamam Avrupa genel nitelikle insanlık protföyü (yaşam) daha yüksek ama memleket özlemi cekersin, öyle olur ki gelir burda minubüscüyü öpersin:)

    0|0
    0|0
    • Çok iyi biliyorum bunu. Türkiye'ye gittiğimde insanlar burayı kurtuluş olarak goruyolar fakat şahsen ben mecburluktan burdayım. Ama gelde anlat işte :)

    • Hepsini Göster
    • Hatırlatıcam iki tanede kitap var onları yazıcam sana, euro olarak geri ödemesini yaparım merak etme :)

    • Gerek yok onaaaa :)

  • Akape nin olmadığı yer kurtuluştur

    0|0
    0|0
  • bişisi yok

    0|0
    0|0
  • Medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar.

    0|0
    0|0
  • Umrumda degil

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • Bence mecburi değilse gereksiz, memleketim de memleketim kurtuluş falan olamaz avrupa :D

    0|0
    0|0
    • Vallahi insanın memleketi gibisi yok kardeşim. Yurdumun insanı derim başka bişey demem yani :D

  • isviçrede yaşamak isterdim

    0|0
    0|0
  • Ben ukrayna da yaşıyorum ve hayatımdan gayet mutluyum varsa soru sor cevaplıyım öğrenciyim burda

    0|0
    0|0
  • keşke öyle bir imkanım olsa. bence özenilecek bir şey
    en azından sosyal medya hesapları eski sevgiliye yapılan giderlerle dolup taşmayan insanlar

    0|0
    0|0
  • artık kurtuluş değil. oraya gidilmez çünkü türkler onların gözünde ışid destekçisi... tayyip avrupalılara her seferinde bulunmaz fırsatlar veriyor... en sonuncusu ışide destek vermesiydi. adamlar türke duydukları nefreti en sonunda ete kemiğe büründürdü... avrupada türk=dinci terörist, ermeni katliamcısı vs vs...

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle. Zaten avrupa birliği besliyo teröristleri bu her zaman oldu. Aklım erdi Ereli belcikada PKK'lılar var.

    • dostum kendine acımıyor ki müslümanlar... paranın köpeği olmuş açgözlü politikacılar ve demokrasi kelimesini sadece çoğunluğun dediğinin olması hatta kafasına göre at koşturması olarak algılayan müslümanların cahilce parti tutup fanatiklik yapması... işte bunlar türkiyenin sonunu getirdi... burdan sonra sözüm akplilere---> atanın mirasına sahip çıkmadınız... ülkeyi müslümanlarla sattınız... islam diyerek ülkenin saygın kurumlarını yokettiniz. reza zarrab ile kara para akladınız, teröristlik yaptınız. gerek türkiyeyi, gerek güneydoğuyu, gerekse ortadoğuyu kan gölüne çevirdiniz. beni üzen bu ülkede aklıbaşında bir %45 var... onlarda sizin pisliğinizin bedelini ödeyecek... reza zarrab tutuklandı ve konuşmaya başladığı gibi gözler türkiyeye çevrilecek. ve sonra yolsuzluk davaları uluslararası bir problem olacak yazın bir yere...

Kızlar Ne Diyor 8

  • Türkiye'de yaşamak kadar büyü bir haz veremez sanırım :)

    1|0
    0|0
    • Zaten vermiyo ki.. Ne kadar avrupa ülkesinde doğup buyusen de kendini yerinde hissetmiyo insan. :)

    • :)) Yaşamasamda anlıyorum.

  • Kurtuluş evet

    0|0
    0|0
  • Bence guzell ama insan kemdi memleketini Özler

    0|0
    0|0
  • Gezmek isterim yaşamak gibi bir niyetim yok

    0|0
    0|0
  • herşeye daha az para ödeyerek almak ve bizim ülkemizdeki kadar tutucu davranışlara maruz kalmamak güzel bişey olmalı

    0|0
    0|0
  • Sıradan.

    0|0
    0|0
  • Mantıklı hayat görüşleri yeter.

    0|0
    0|0
  • muhteşem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...