Kadınlar ve erkekler eşitse erkekler neden regl olmuyor?

Erkeklerde regl olmalımı sizce olsaydı neler olurdu ne gibi zorluklar çelerdik?


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • kadinlarla erkekler esit degildir. cok buyuk bir feminist olarak soyluyorumki kadin ve erkek politik ekonomik sosyal va ahlaki duzeyde esit olmalidir. bizi yaratan disiye bu ozelligi - her nekadar kendi adima NEFRET etsemde :D- verirken size vermemistir bu bizim ne isyan edebilecegimiz biseydir nede dusunebilecegimiz cunku degismicek ve farkindayiz. Bizim kadin erkek esitliginden kastimiz kadinin ince giyinince kotu sifatlar almasida erkegin giyince bakilmamasi ya da erkegin fiziksel olarak kas yapisinin gelisime kadinlardan daha acik oldugu veya da erkeklerin tipatip ayni meslekte kadinlardan *aile yonettiigi ve gecindirdigi* gerekcesi ile bekar erkeklere bile daha yuksek maas verildigi icin biz kadin erkek esitligi talep ediyoruz. Ama ikinci soruna gelirsek Allahim sen bizi koru yarabbim :D daha grip olunca olum dosegindeymis gibi yataklara atan erkeklerin bide regl oldugunu dusunsene. Herkes farkli tripte :D allah kahretmesin ya :D

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kızlar gibi olmayacağı kesindi.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • erkekler dayanamazdı onun agrısına.

    1|1
    0|0
  • Bence olmalılardı.
    Çünkü kadınların bu olayına tiksinerek bakıyorlar sanki bunu biz istemişiz, biz bundan keyif alıyormuşuz gibi.
    Ağrısı zaten Allah'ın emri.
    Psikolojik olarak kendinizi kötü hissediyorsunuz her yerinizde tuhaf bir ağrı, sancı olurken günlük sorumluluklarımızı yerine getirmek kolay bir iş değil. Üstelik kafada dert, sorun, kargaşa varken bir de sancı o kadar dayanılmaz oluyor ki.

    0|0
    0|0
  • Bakma sen feministlerin yaptıkları saçmalıklara.
    Kadın ve erkek hiçbir zaman eşit değildir.
    Yaradılış gereği kadının yeri ayrıdır erkeğin yeri apayrı!

    0|0
    0|0
  • Tatli krizi zor :)

    0|0
    0|0
  • Sorunun sacmaligina bakarmisn , dogum falan da istersin sn smdi

    0|0
    0|0
  • Esitlikte buna mi takildin sadece ozman kadinlar neden askere gitmiyor erkekler neden agda yapmiyor kizlar neden sunnet olmuyor... ohooo bir suru sey cikar yani.

    0|0
    0|0
  • Bacak arana depik vurdur acimizi anlarsin 😄

    0|0
    0|0
  • Keşke olsa da neden bu kadar kırılgan sinirli ruh değişimci oluyoruz öğrensinler :D

    0|0
    0|0
  • Hic cekilmezlerdi artık ama o aciyi hissetsinler isterdim

    0|0
    0|0
  • Bizim o lafta bahsettigimiz hak esitligiydi sen nerden anladıysan 😂

    0|0
    0|0
  • Kim demis esit diye esit fala deyiliz

    0|0
    0|0
  • Yokya siz dayanamazdiniz o agriya bir gripte bile yataklara dusuyosaniz

    0|0
    0|0
  • kutluyorum kardeşim yılın tespiti gfnfhfjhf

    0|0
    0|0
  • Doğurganlık olmadığı için olabilir mi

    0|0
    0|0
  • Bişey olmazdı ya abartma yın regl iyi biz nasıl yapıyosa sizde çekerdiniz ayrıca herkesin ağrım zaten abartıp erkekleri mersklandirmak için bu konu hakkında öyle konuşuyorlar bişey olmuyo en fazla bir gün karnin ağrır. petini takarsın. Başka bir inceliği yok. ha bide canın çikolata ister ama o da abatttiklari kadar değil. sadece ergenlik de 2 yıl alışmak çok zor oluyo Pete ağrıya bir anda gelmesine ama düzene girip alisinca sıradan bir gün oluyo

    0|0
    0|0
  • Beynini aklını sorunu gelmişini geçmişini..

    0|0
    0|0
  • kadınlar regl olmasa çocuk doğuramaz hamile kalamaz hayırdır çocugu sen mi doğurcan kardeş sen eşitliği yanlış yönde algılamıssın

    0|0
    0|0
  • Allah öyle istemiş

    0|0
    0|0
  • Sen esitligi cok yanlis yerde aramissin be soran

    0|1
    0|0
  • Trip atardiniz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • o doğanın adaletsizliği ama

    0|0
    0|0
  • Evde cocuğu sen doğur , hayır sen doğur kavgası çıkardı bence.

    2|0
    0|0
  • Haklarda eşitlikten söz ediliyor. Yoksa senin boyun, posun, fiziksel, biyolojik özelliklerin farklı olabilir.

    0|0
    0|0
  • Dimi cocugu da onlar doğuruyor nerde esitlik kiz cocuklarini kadinlar erkek cocuklari erkekler dogursun.

    0|0
    0|0
  • Ne eşitı lann

    0|0
    0|0
  • Yaş olmuş 27 bıkmış hayyattan. Kırmış cevizi açmış votkayı. Sokayım ben böyle hayata beyaaa derken. Günün en saçma sorusu ne olurda hayata karşı bu ilgisizliğimi ifade edebileyim.

    0|0
    0|0
    • Ceviz seviyon heee kart zampara seni

    • Kusura bakma kardeş senin durum daha vahim miş. Ben hafif anlatmışım. Ata Demirer diye biri var. Sincapla ilgili bir hikayesi var. Belki biliyosundur da sırf bana laf atmak için hatırlayıpta hatırlamamazlıktan gelmiş olabilir misin? Ayrıca kart olduğum muamma, fakat zampara olduğumu nereden çıkardın.

    • Sana laf sokmak gibi bir uğraşım yok maksat muhabbet olsun kafam güzelmi evet

  • Ne alaka. O kadarda eşitliğe gidilerse cinsiyet farkı olmaz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...