Benden ne istediler?

Gecen sene okadsr mutluydumki survivora bakarken cizgi film izlerken sadece derslerimi dusunuyodum 😢Ama Arkadaslaeim eski sevgilimi aklima soktular o serefsizde beni gorunce guluyodu filan 😢Baya ugrastilar ben sevmedim onu ben sevincede simdi dediler o seni sevmiyo istemiyo madem istemiyodu niye benim hayatima soktular arkadaslar napicam gecen sene boyle degildi beni sevmeyen bieini sevmek istemiyom onlarin tuzagina dustum 😢😢😢Suan Biraz kiloluyum zayiflicam Hepsinden guzel olucam 😢😢😢😢😢😧😢😢😢 Bide diyolar o baskasiyla evlenirse sen delirsin delirmem ben zaten onu sevmiyodum onlar yuzunden aklima girdi 😢😢simdide cikmiyo napicam 😢😢 allahim 2 sene sonra ingiltereye gidiyimde kurtuliyim yoksa ben unutsamda bunlar aklima sokucak gene ben suclu olucam 😢😢😢😢


0|0
0|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bilmiyorum ama çok uzun yazdığın için olabilir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...