Düğününüzde En Çok Oynamasını İstediğiniz Kişi Kimdir?

Düğünümde Banane Arkadaş ''_____'' Oynayacak.

Dediğiniz Kİşiler Kim Kişi Kim?


0|0
1311

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • annem babam kardeşim sağsalim görsünlerde ogünümü başka bişey istemem

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • En yakın arkadaşım oynayacak bilerek oynatçam pek beceremez bende beceremem ama 😂

    0|0
    0|0
  • Kimse ben bile oynamam

    0|0
    0|0
  • inci halam.

    0|0
    0|0
  • Dansöz oynasa çok iyi olur. Mesleği gereği söylüyorum zaten.

    0|0
    0|0
  • Gelipte oynamayan herkes t. p olsun :)

    0|0
    0|0
  • Düğün gibi şeylerden hoslanmıyourm

    0|0
    0|0
  • düğünden nefret ederim

    0|0
    0|0
  • Dedemi oynatacam :D

    0|0
    0|0
  • nikah memuru

    0|0
    0|0
  • Eski sevgilim:))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • En iyi arkadaslarim :D

    0|0
    0|0
  • Kocam oynasın

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlarım 😄

    0|0
    0|0
  • yok valla :D

    0|0
    0|0
  • yapmiycam için sorun yok

    0|0
    0|0
  • Kimse oynamasın sjsjjsj

    0|0
    0|0
  • Anneannem😀

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlarım

    0|0
    0|0
  • Anneannem harmandalı oynayacak

    0|0
    0|0
  • En yakın arkadaşım

    0|0
    0|0
  • Düğününde oynadığım herkes oynayacak kız oynamaktan foto çekilememişim valla alınırım 😂😂

    0|0
    0|0
  • Kaynanam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...