Arkadaşlarınız eşyalarınızı isteyince ne hissediyorsunuz vermemek istiyor musunuz?

Ay şimdi düşündümde ben kimseden böyle kıyafet çanta ayakkabı vs istememişim ama arkadaşlarm bnden istiyor ya vermek istemiyorum ama hayır da diyemiyorum napcam ya yine biri bişeyimi istede mk sizde istyrsanz milletn şeyini istemyn ln çok mcbr kalmadkça off resmen tüm nefretmi kustum ama napym ya bnde olan şeyler in başkasnda görünmesini istemiyorum


0|0
0|2

Erkekler Ne Diyor 2

  • Öyle arkadaşlarım yok 😄

    0|0
    0|0
    • Ne şanslısın dicem de arkadaslik paylaşmaktr ama esyalar da olmuyor yani

    • Hepsini Göster
    • Eşyada tuhaf yani herkes herkesin eşyasını kullanmak istrmrz genelde

    • Evet te işte

  • yazık be ver gitsin.

    0|0
    0|0
    • Ya veriyorum zaten

    • demek sen zevkli birisin millet senin eşyalarını begeniyo güzel bişey yani..

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...