İçimdeki bu sıkıntıdan nasıl kurtulabilirim?

Merhaba arkadaşlar. Kendimi bildim bileli suratsızdım. Ama son zamanlarda iyice arttı. Ailemle, arkadaşlarla birlikte iyi vakit geçirirken bile içten gülemiyorum, duyguları içten yaşayamıyorum. Komik birşey olduğunda refleks olarak bir iki kahkah atıyorum o kadar. İçimdeki sıkıntıdan kurtulamıyorum. Sanki ruhumla dışarısı arasında bir sınır var hiçbirşeyi içten yaşayamıyorum. Ne yapacağım ben..


0|0
12|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen kendini beğenmiyosun başkasının seni beğenmesini nasıl bekleyebilirsin? Spora başka biraz vucut yap giyimine makyajına dikkat et. Lan üniye giderken bizim mhallenin tatlısı sümüklüydü geldim taş olmuş makyaj olduğu sürece çirkin kız olacağına inanmıyorum

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • Yak bir sigara ve unut

    0|0
    0|0
  • Biliyomusun aynı sorun bende var Şu an seni çok iyi anlıyorum ama tavsiye edebileceğim hiç bişey yok çünkü herseyi denedim spor gezme turları sinema bowling aklına gelebilçek eglenceler uludag kayak yapmaya bile gittim ama genede kendimi YanLiz hissediyorum ve içimde bir sıkıntı var hep

    0|0
    0|0
    • Eğlenceli bir ortamdayken, gülsen bile gitmiyor.

    • Evet haklısın hersey çok sıradan geliyor bana artık bişeyler deissin istiyorsun sanırım yanlız hissediyoruz ama doru kısiyi de bulamıyoruz belki de gereken sadece bir çift el dir

  • zamanla gecer

    0|0
    0|0
  • geçer normal. herkes atlatıyor bu evreleri. kendini daha iyi tanı kendini sev kendine vakit ayır kendini geliştir. zevk aldığın şeylere yönel keşfet yani kendini.

    0|0
    0|0
  • Guzel misin

    0|0
    0|0
  • Duasız, ibadetsiz kalpler huzur bulmaz bulduğunu zanneder ama o huzur geçici huzur olur

    0|0
    0|0
  • Sevgili yap

    0|0
    0|0
  • Relax ol her zaman pozitif düşün

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • profesyonel destek almalısın dıyorum ben.
    cunku bu durum hayata bakıs acınla orantılı...

    0|0
    0|0
  • Sebebini bulup sebebine cozum getirmeyi dene cozum bulamiyorsan da unutmaya /kabul etmeye çalış

    0|0
    0|0
  • Herkesin başından geçen şeyler geçen şeyler diyorum çünkü geçecek :D geçene kadar da kendini mutlu hissettiğin şeyleri yapmaya çalış

    0|0
    0|0
  • aynen kardeş ben de oyleyim, nasıl geciyor bu? sürekli tarlası yanmış köylü gibi oturuyorum bir yere gidince

    0|0
    0|0
  • dua et

    0|0
    0|0
  • Kendini bildin bileli bu boyle yani

    0|0
    0|0
  • Rahat olamiyorsun belki

    0|0
    0|0
  • Bazen öyle oluyor ya. Sıkma canını geçer.. Suratsız da olma bence. Hiç iyi bir şey değil

    0|0
    0|0
    • İyi birşey olmadığının farkındayım ve bu insanlarla iletişimimi de etkiliyor. Özelliklede okulda.

  • Al bendende o kadar cozum bulursan haber ver

    0|0
    0|0
  • İbadet etmiyorsun değil mi, ben de etmedigim zaman öyle hissediyorum... Ne kadar günahkâr olsan da (ki ben şahsen rezil Serkes bir kızım) ibadet etmeyi dene, kimse anlamadigi zamanlarda otur secdeye anlat ona emin ol o anlayacaktır, ha bir de Yunus a. s in balığın karnindayken ettiği duayı onu mutlaka, sıkıntılı durumlarda bol okursan kurtulursun sıkıntıdan inşallah

    0|0
    0|0
  • Bende aynıyım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...