İphone 5SE hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bugün tanıtıldı. ne düşünüyorsunuz? özelliklerine falan baktım da bence gayet iyi yani apple iphone almak isteyen birisi için. 2600 a 4.7 inc iphone 6 alıcağıma aynı özellikli biraz daha küçük 4 inç 5SE alırım. İphone 5SE hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler:
Arkadaşlar kötülemek isteyenler elbette olucak :D onların 2000-2500 hatta 3000 e yaklaşan telefonları min. 6 ay max 1 yıl sonra ölüyor. bırakın konuşsunlar :D siz ne düşünüyorsunuz
Fiyatları yazmadım bu arada 1999 tl den başlıycak tabi telefoncularda veya anlaşmalı turkcel vs daha iyi fiyata bulabilirsiniz

0|0
0|3

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Link varsa paylaşırmısın. Telden giriyorum bulamadım

    0|1
    0|0
    • paylaşırdım ama level düşük k. bakma google 5se yaz çıkar direk

    • Hepsini Göster
    • Aynen ya. 6s bile büyük geliyordu elime. 5s boyutları çok ideal.
      Ama artık ben bunun her tarafını çizdim, ekranında sol alt köşeyi çatlattım, şarj artık hiç dayanmıyor günde 2 defa fullemem gerekiyor.
      Anlayacağın çok hor kullandım 2 senede. Yani düzgün kullanmış olsam 2 sene daha götürür banamısın demez. O yüzden yeni telefon arayışı içindeyim. Bazen şeytan diyo git bitane daha 5s sıfır al 😄😄 bildiğinden şaşma. Ama işte işlemci ram ve diğer teknik özellikler bağlıyo ister istemez.

      Bekleyeliö görelim ;)

    • bakalım :D neyse yakşamlar abi

  • İphone almam daha güzel çözüm olabilir :)

    0|0
    0|0
  • iphone 20 çıksada iphone 6 alsak :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...