Hiç bu sitedeki yazışmalarınızı anneniz yakalıdı mı?

Hiç tanımadığınız biriyle yazışırken annenize yakalandınız mı? Yaklandıysanız naptınız sonra?


0|0
11|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Yakalasa bile bişey demez

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Annem yazismalarimi okuyabilir. Ne var ki?

    0|0
    0|0
    • Kızmaz mı

    • Niye kizsin ki? Kötü bir şey mi yaziyorum millete. Senin yolunu anladım da herkesi kendinle karıştırma

    • Neymiş benim yolum? Ben de kötü şeyler yazmıyorum ama kızar yine de tanımadığım insanlarla konuşmama

Erkekler Ne Diyor 8

  • Yakalanacak birsey yok

    0|0
    0|0
  • Yakalamadı

    0|0
    0|0
  • Yakalasa ne olur gider gösteririm bile

    0|0
    0|0
  • Annem taaaa Üsküdar da ben Beyoğlu'nda nerdeeee

    0|0
    0|0
  • yoo.

    0|0
    0|0
  • Zor okuması..

    0|0
    0|0
  • şu an yanımda gülüyor sana :D

    0|0
    0|0
  • Aman aman aman dim :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bazen biri aradiginda veriyorum bizimkilere teli. kapandigindada cinsel sorular cikiyoya canli yayinda Allah tan denk gelmediler

    0|0
    0|0
  • Nadiren biriyle konuşurum

    0|0
    0|0
  • Hayr :D ama yakalarsa bile birşey demez 😊

    0|0
    0|0
  • Annem de siteye üye ama yok :D

    0|0
    0|0
  • yakalanacak bir şey yok okuyabilir

    0|0
    0|0
  • yok yakalamadı.

    0|0
    0|0
  • yook

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Valla görse de görmese de bir şey değişmiyo sürekli böyle şeylerle uğraşan biriymişim gibi sanki oyun oynasam bile mesajlaşıyo oluyorum hayır anlamıyorum bir insan kızını bu kadar mı tanımaz

    0|0
    0|0
  • Yok yakalanmadım profesyonelim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...