Otobüste büyüklerimize yer veriyor musunuz?

Evet.. Cok cok kalabalik bir otobuste buyuklerinize yer verenlerden misiniz? Yoksa uyumus takliti yapanlardan misiniz?

Güncellemeler:
...

2|4

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 132

  • genelde yer verıyorum ama gecen gun harbıden iş cıkışı cok yorgundum metroda uyuyakalmışım yaşlı bır adam bastonuyla uyandırdı oglum otel parası nerde dıye şaka yapıyor yanı kalkta ben oturayım dercesıne bende kalktım napayım

    1|0
    0|0
  • Ben bu konuda çok şikayetçiyim. Bende %70 engelli raporum var ama dışarıdan bakınca bir engelim yok. Üniversiteden geliyordum merkezle yaklaşık 40 dk falan uzakta. Bir kişiye yer verdim yaşıydı. Sonra başka koltukta yer açıldı oturdum. Sonra yine yaşlı bindi. Kalktim. Toplamda 2 kisiye yer verdim. Sonra yine yer boşaldı oturdum. Bir sonraki durakta 50-55 yaşında bir adam bindi inat gibi benkm koltukta dikildi. Sonra bana bakarak genclerde hiç yer vermiyor vs. Gibi zirvaliklar saydirdir. Baktım güldüm. Benim mi kastediyorsunuz dedim. Bilmem dedi ciddi bir şekilde bende sinirlendim. Engelli kimliğimi cikardip 1. cisi size yer verme gibi bir zorunluluğum yok engelliyim. 2. Siz binene kadar 2 kişiye yer verdim. Bakin arkadaki su iki bey efendi dedim. Şimdi bana bakarak sakın suçlamasyin. Ayrica bir daha insanları yargılarken 2 kere düşünün. Genç olabiliriz ama bizimde bir sıkıntımız olabilir. dedim. adamda tık yok içinden mirildana mirildana arkaya ilerledi ve bir sonraki durakta indi. Yer vermek insanlık işidir. Ama insan olana vereceksiniz. Ve siz büyükler sakın sizden küçükleri bilmeden yargilamayin. Hadi eyvallah

    0|0
    0|0
  • elbette. ama günümüzde kadınlar çok anlayışsız bu konuda.
    her ikili koltukta tek kadın oturması, yanlarına çanta koyup diğer koltuğu zapt etmeleri, çocuğuna yer vermeyi öğretmeyen anneler ve babalar var.

    0|1
    0|0
  • uyumuş taklidi yapmaya gerek yok. ben yorgunsam feriştahı gelse yer vermem. bide kadınların sürekli erkeklerden yer vermelerini beklemeleri de çok saçma. yaşlı biri biniyor. herkes erkeklere bakıyor. hatta daha genç olan kadınlar bile erkeklerin kalkmasını bekliyor. bu çok saçma

    0|0
    0|0
  • Kapıdan girebilsem herkese yer vericemde

    2|0
    0|0
  • Yer veriyorum tabi

    0|0
    0|0
  • veriyorum tabi 💁

    0|0
    0|0
  • Belediye otobüsüne binmiyorum fakir miyim ben

    0|0
    0|0
  • Yer veririm ben, ama taklit yapmiyorum cok fena uyuyorum sabah ise giderken biner binme daliyorum uykuya :o Aksam veririm :D

    0|0
    0|0
  • Verilmeli
    Veririm
    Vereceğim de
    Her daim

    0|0
    0|0
  • Ben hep yer veririm vermekte lazım zaten gün gelicek bizlerde onlar gibi olucaz hallerinden anlamamız lazım😊

    0|0
    0|0
  • Her daim.

    0|0
    0|0
  • Mk* büyükleri yüzünden yer mi bulabiliyoruz da yer verelim şu yaşlılardaki fanteziye hastayım zaten adam başka semtten domates biber marul taşıyor mk* sanki kaldığı yerde yok

    1|0
    0|0
  • Eğer hunharca yorgunsam kralı gelse kalkmam ^^ Ama normal yorgun falan değilsem alaayına yer veririm ^^

    0|0
    0|0
  • Ben yaşım gereği çok boş olmadıkça oturuyorum ve bazılarının yer verdiğini görüyoruz ama saygıdan değil. Karşıdakiler tik tik bakmasın diye

    0|0
    0|0
  • Valla benim büyüğüm baya bir büyük olmalı. Ben dedelere nenelere ve elinde bebesi olan bacılara yer veriyorum. Çok yorgunsam vermiyorum.

    0|0
    0|0
  • Otobüsle gitmiyorum

    0|0
    0|0
  • Ders çalışıyorum ne yeri asdfgh çok yaşlıysa veririm :)

    0|0
    0|0
  • Vermiyorum.

    0|0
    0|0
  • genç kızlar hiç vermiyor. s

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    112

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 97

  • Hayır vermiyorum. Sadece yaşlı ve ayakta durmakta güçlük çekenlere veriyorum.
    Çünkü benim bindiğim saatte herkes güne gidiyor.

    0|0
    0|0
  • verırım tabı ıkı dk oturmasam nolcak ama cok ıyı ınsanlar oluyor aralarında aman evladım rahatsız olma yakında ıncem vs. tabıkı boyle karsılıklı ıyınıyet hos bır durum

    0|0
    0|0
  • Özellikle gelip basimda dikilip hadi bakalim bana yer ver diye dilenenlere kasitli olarak vermiyorum. Onun disinda veririm.

    0|0
    0|0
    • Dilenmek demek biraz agir olmadi mi?

    • Hepsini Göster
    • Ben zorunda oldugumu dusunmuyorum. Zaten yilda iki kere toplasan anca biniyorum otobuse. Ozellikle gelip basimda duranlar haricinde yer veriyorum dedim zaten. Neyi tartisiyoruz?

    • Tartismiyoruz.. Niye tartisalim ki?

  • Ben yaşlı erkek/kadına, hamile ve çocuklu kadınlara ve özürlü insanlara hep yer veririm. Bir-iki kere çok yorgun olduğumda yer vermemiştim, yol boyunca vicdan azabı çektim. Bence fiziksel rahatsızlık manevi rahatsızlıktan daha iyidir, o yüzden artık yorgun olsam da yer veririm.

    0|0
    0|0
  • Bir engelı yoksa vermıyorum uzgunum yaşlı olmak insanlara baskı hakkı vermıyor

    2|0
    0|0
  • Uyumuş taklidi ne ya😂😂
    Veririm ama eğer zor durumdaysam kusura bakmasınlar :(

    0|0
    0|0
  • genelde veririm

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • Evet yer veriyorum

    0|0
    0|0
  • Çok yaşlıysa veya çok poşeti varsa yer veriyorum.

    0|0
    0|0
  • Evet veriyorum ya.

    0|0
    0|0
  • Oturmuyorum.

    0|0
    0|0
  • çok yorgunsam vermiyorum valla yalan değil :/ ama genelde yer veririm evet

    0|0
    0|0
  • Yorgun veya hasta degilsem veriyorum

    0|0
    0|0
  • veriyorum genelde

    0|0
    0|0
  • Çok yaşlı olmadığı sürece kalkmıyorum eleştirmeyin çünkü bir kere otobisteydim kadının biri bindi önümde ayakta duruyo işte ayağım ağrıyo kimse yer vermiyo falan diyo önündeki kişiye bende çok yorgundum baya yürümüştüm dedim biraz dinlenim kkalkarım kadın öyle diyince benim sinirler fıttırdım kalkmadım sonra arkadan ri kalk dedi kalktım ama çok sinir oldum kalkmıyom fazla kişiye öyle teryesizlik yaptı sonra bide 3 durak sonra inmez mi o kadar yol için şikayet ediyo

    0|0
    0|0
  • Bazen yer veriyorum.

    0|1
    0|0
  • Genelde yurumeyi tercih ediyorum ben

    0|0
    0|0
  • Valla bir kere abartisiz ayni otobuste 3 kisiye yer vermistim, ne kadar yorgun veya kendimi halsiz hissetsemde onlar ayaktayken icim rahat etmiyor oturamiyorum zaten 😞

    0|0
    0|0
  • Hemen yer veririm, yoksa vicdan azabi ceker uzulurum.

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    77
Yükleniyor...