Neden twittera giremiyorum?

herkes mi aynı durumda yoksa bir biz mi. net de ağır zaten.. ?

Güncellemeler:
ya bu An-küm gibi malları gördükce bu ülkenin neden bu durumda olduğunu anlamak daha kolay oluyor. bu tip salakların çoğunlukta oldugu halk kolay yönetilir.

0|0
5|4

En İyi Erkek Görüşü

  • bend e gıremıyorum hem faceye hem twıttıra

    1|0
    0|0
    • uyandırmayın bırakın mıllet uyusun şşşşşşttt gıttıkce olaylara ve sorunlara karsı duyarsız olan bır mıllet olduk rahmetlı muhsın yazıcı oğlunun bır sozu var sehıt vermek cok kotu bır olay allah kimseye evlat acısı vermesın ama daha kotusu sehıt haberlerıne alıştırılan bır mılletın ferdı olmaktır demıstır tvde günlük sehıt haberı geliyor kımsede bı kıpırdama yok fransada 12 kışı terör saldırısında oldugunde tum dünya ayağa kalktı bızde ıse yayaın yasağı aman kımse duymasın bırakın şşşttt olenlere Allahtan rahmet dılıyorum allah c. c kimseye evlat es ve dost acısı yasatmasın

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 3

  • tor browser indirin girin.

    1|0
    0|0
    • Bilgilerini karşı taraf satıyorsa güvenli tarayıcı değil

    • Hepsini Göster
    • @Ansur Tor kullanma biraz kullanışsız ama opera tarayıcısını kullan çünkü onion giriş tabanlı html hiç güvenli değil opera kullanabilirsin yasak erişim güvenli kullanım felan

    • Opera kullanıyorum zaten.

  • twitter'da bir sıkıntı yok , ip adresini değiştir

    1|0
    0|0
  • Herkes ayni durumda tweeter face be youtuba girilmiyo devlet patlamadan sonra direk kapadi sanirim bide nevruz geliyo insanlarin toplanmasini ordan orgutlenmesine engel olmaya calisiyo

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Yavaslatildi yine

    1|0
    0|0
  • sosyal siteler yavaşladı

    1|0
    0|0
  • Facebook twitter poku yemiş. Youtube açılıyo ama.

    2|0
    0|0
  • Akşamdandır deli oldum. Bütün siteler yavaş

    1|0
    0|0
Yükleniyor...