Ilgiden hoslanir misiniz?

Selam arkadaslar.
Anneniz kardesiniz veya sevdiginiz insanin sizinle ilgilenmesi hosunuza gidermi?
Gec geldiginizde merak edilip aranmak, evde cayinizin kahvenizin getirilmesi, hatta cayin sekerinin bile karistirilmasi,. sirtiniza yastik konulmasi, hastalandiginizda ilacinizin getirilip corbanizi icirilmesi
Tv kumandanizin elinize verilmesi, gun icinde halinizin hatrinizin sorulmasi, v. s,.

Tum. bunlar hosunuza gider mi?
Yoksa bu durumdan rahatsizmi olursunuz?
Kisisel fikrim coook hosuma giderdi...😊


0|2
17|40

En İyi Erkek Görüşü

  • duygusal biriyim.. bu nedende ilgi elbette hoşuma gider.. sadece ilgi görmeyi değil tabi ilgi göstermeyide... eşimin bana hizmet etmesini istemem sadece iyiliğimi içinden hissederek yapsın.. bende ona.. bu şekilde sürekli tekrarlansada sizi sıkmaz...

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İlgi bu ilgii.
    Solmuş çiçeği canlandıran su gibi birşey.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 39

  • Abartılmamak kaydıyla evet. Mesela sevgilim ya da annem merak edip aradıklarında çok hoşuma gidiyo 🙈😅 ama öyle zırt pırt bunaltıncada genelde ters teperim 😄

    1|0
    0|0
  • Hosuma gider dicektimde yazdiklarindan hicbiri yapilmiyomus bana onu farkettim belkide yapilsa gitmez

    1|1
    0|0
  • İlgiyi sevmeyen rahatsızdır zaten..

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Eee tabiki

    1|0
    0|0
  • Ayaklarımın yıkanması yok,
    bu soru olmamış. 😃😃

    Kendi adıma, sevgilim ya da karım olursa
    böyle ilgi gösteririm ama,
    böyle bir ilgi beklentisi içinde olmam.
    Hiç alışık değilim çünkü. 😃

    Alışmamış kalpte, ilgi durmazmış... 😃

    1|0
    0|0
  • tabi ki hoşlanırım.. her insan hoşlanır

    1|0
    0|0
  • Herkes hak ettiği kadar değer görür benim dünyamda

    #Tabisi

    1|0
    0|0
  • kimin hoşuna gitmez ki kardeşim elbette insanın hoşuna gider tabi insan sevdiği kişilerden ilgi bekler ister sevgili olsun ister normal arkadaşın ister değer verdiğin insan olabilir mutlaka ilgi vermelisin vemediğin an elinde uçar gider onun için değer verdiğiniz kıymet verdiğiniz insanlara ilgi gösterin güler yüzle davranın hani boşuna demiyorlar gülünüz yoksa gülü verin diyorlar aynen öyle yani sevdiğiniz insanları ilgisiz bırakmayın bırkamayın elinizden uçmalarına izin vermeyin kardeşi, m...

    1|0
    0|0
  • Hic sevmem

    1|0
    0|0
  • annemin ilgisi beni bitiriyo oğlumda oğlum diyo başka bişey demiyo ama telefonda konuşamıyoruz hemen ağlamaya başlıyo annem ya özledim bak şimdi

    1|1
    0|0
  • Fazlasi bogar, yoklugu yorar yahu

    1|0
    0|0
  • Yaşamadım bilmiyorum. Eğer art niyet olmadan içtenlikle bir ilgiyse hoşuma giderdi sanırım. Sahte olan hiçbir şeye tahammülüm yok

    1|0
    0|0
    • Tabi ki oyle.. O saminiyet cok. onemli.. Bahsettigim anne kardes veya sevgili.. Ard niyetsiz samimi ilgi..😊

  • Sadece eşimin benimle ilgilenmesini isterim :) onunla ilgilenende sadece ben olmak isterim :D

    1|0
    0|0
  • Azcık dozunda iyide çok abartiyotlar sıkıcı oluyor

    1|0
    0|0
  • hoşlanırım tabiki

    1|0
    0|0
  • Fazla defl

    1|0
    0|0
  • Hoşlanmam diyen yalan söyler.

    1|0
    0|0
  • Evet ilgi hosuma gider ama hizmet edilmesinden pek hoşnut olmam

    1|0
    0|0
  • evettttt:) çok sevreim bende ki bende çok merak ederim

    1|0
    0|0
  • Gider ama dozu önemli fazlası sıkar :D

    1|0
    0|0
  • Ben rahatsız oluyorum. YalnızYalnız yaşamayseverim severi

    1|0
    0|0
  • Bu menüyü nerede bulabiliriz acaba?

    1|0
    0|0
  • Fazlası sıkar.

    1|0
    0|0
  • ben hiç böyle bir şey yaşamadım ve hoşumada gitmez benim sevgilimin neden yaptın demesi bile ayrılmamızı gerektirir.

    1|0
    0|0
  • hayır pek değil

    1|0
    0|0
  • O kadar ilgiye gerek yok.
    Birisi gerçekten içinden gelerek " nasılsın? " diye sorsa yeterli.

    1|0
    0|0
  • Ben bayılrm ilgiye alkaya

    1|0
    0|0
  • yerinde ilgiden hoslanırım

    1|0
    0|0
  • İlgi mi istiyorsun hanımefendi :) :D

    1|0
    0|0
  • rahatsızlık duyarım

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 16

  • Özellikle sıkça aranmaktan hiç hoşlanmam. Sürekli etrafımda dönülmesi çayıma şeker atılıp üstüne birde karıştırılması iyice sinirimi bozar. Ben Hayır diyorum.

    1|0
    0|0
  • Hayır

    2|0
    0|0
  • hosuna gider tabı insanın

    1|0
    0|0
  • evet

    1|0
    0|0
  • Evet gfghfs

    1|0
    0|0
  • Fazlasi sıkar

    1|0
    0|0
  • İlgi arsızıyım 😂

    1|0
    0|0
  • Evet kimin gitmez ki :/

    1|0
    0|0
  • O ne yahu? Yatalak hasta mıyım? Öyle şeyleri sevmem ben. İlgiden kastım öpüp sarılmaları olur. Bu.

    1|0
    0|0
  • Hosuma giderdi tabiki :)

    1|1
    0|0
  • Çok hoşuma gider ama sürekli değil

    1|0
    0|0
  • Alışkın olmadığımdan rahatsız olurdum belki 😑

    1|0
    0|0
  • Sirtama yastık konması gibi hizmet şeylerini bir erkekten isterim merak edilmek de güzel ama abartmicaklar

    1|0
    0|0
  • Aşırı olmamak kaydıyla hoşlanırım

    1|0
    0|0
  • Tabikide hosuma gider

    1|0
    0|0
  • Hoşuma gider

    0|0
    0|0
Yükleniyor...