Gençlik nereye gidiyoor?

bugun arkadasımla dısarı cıktık. yenı yapılan bır avmnın alt katında cafeler vs. var oturduk tam cıkacakken ustte rengarenk bır seyler oldugunu gorduk cıkalım dedık bı taraf ınsaat hala, dıger tarafada eglence merkezı gıbı bır yer yapmıslar. ınsaat kısmında en fazla 11 yasında bı cocuk elınde sıgara oturuyo. neyse oradan cıktık otobuse bındım eve donucem. en az 10 lıselı. otobuste kavga kıyamet. ben kendımı bıldım bılelı sesımı yukseltmekten cekınırım etraftakı ınsanlar rahatsızlık duyar nıye. her neyse, kufurler ıtısmeler kakısmalar. artık son radde, arkadan bı kız kostu arkadasını yumrukladı ve bırbırlerıne tukurmeye basladılar. kınamak asla ıstemem ama bu genclık nereye gıdıyor? bu hareketler nedır boyle ya? aynı sekılde baska ıkı lıselı arkadas, bırbırlerıne kızlardan nasıl cıplak foto aldıklarını anlatıyorlar. nasıl yataga attıklarını vs. karsısında yaslı baslı ınsan oturuyo, bı bayan oturuyo, o bagıra bagıra bunları dıllendırıyo. ar damarımız catlamıs sanırım. modern olucaz, rahat olucaz dıye dıye gevsemısız toplumca. ne dusunuyorsunuz?


0|0
3|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Yeni nesil çok bozuldu artık. Biz bişey yapaöazdık çekinirdik bunlar öyle dğil. Birazda aile terbiyeside önemli.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Allah sonumuzu hayır etsin diyorum. bitki yetiştirmeyi beceremeyen ebeveynler cocuk yetiştirmeye calısıyorlar.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Pek iyiye değil

    1|0
    0|0
  • Ya ben bir olaya şahit oldum ortaokullu kız 3 erkekle sırayla öpüşüyor.

    0|0
    0|0
    • yok artık yaa

    • Hepsini Göster
    • Sanalda çocuklara çok dikkat etmek lazım. Aileler hep akıl vermeli

    • kesınlıkle

Kızlar Ne Diyor 2

  • İşte hep bunlar ilerlemeci eğitim sisteminin zirvalari.

    1|0
    0|0
  • iğrenç

    1|0
    0|0
Yükleniyor...