Arkadaşlar Arkadaşımın Babası Vefat Etti Yarın Yanına Gideceğim Ne Yapmam Gerekir :( ?

Yarın arkadaşlarımla yanına gideceğiz. Ne söylemem ne yapmam gerekir? Ne diyecegimi bilmiyorum çünkü?


0|0
4|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Birsey soylemene gerek yok saril o bile yeter

    1|0
    0|0
    • Doğrudur sağolun

    • Hepsini Göster
    • Sinir olabilirsin, benim seninle herhangi kişisel bir sorunum yok, kaldı ki ilk defa gördüm seni, ben sana sinir olmuyorum.

      Tekrar kusura bakma diyeyim, benim hatam.

    • @PrettySweetyWoman ben siz dedim genel hedef gosterdim senin benimle sorunun olmamali da zaten. Iyi aksamlar.

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 4

  • Ben küçükken kaybettim babamı üzülme zaten ölücez gibi saçma laflar kullanma sadece sarıl ona onun duygusunu paylaş aradan bir zman geçince o zaman teselli etmeye başla yani 10-15 gün felan babası öldü diye ona çok yakın olmaya çalışmayın okulda arkadaş ortamında vs. yani her zaman nasıl davranıyosanız öyle davranın. Sadece yanında olduğunuzu hissettirin acıma vs duygulardan uzak durun sizden uzaklaşır tam tersi ona güçlü olduğunu hissetrin kelimelerle değil davranışlarınızla

    2|0
    0|0
  • sessizce onun yanında olduğunu göster ve acısına ortak ol.
    başınız sağolsun..

    1|0
    0|0
  • baki allahtır bir gün hepimiz öleceğiz mekanı cennet olsun...

    1|0
    0|0
  • teselli edeceksin kanks ne yapacaksın başka

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Saçma sapan ölümden kaöılmaz gibi laflar etme sessiz ol yanında ol sarıl yeter bu ona

    1|0
    0|0
  • Üzülme kardeşim

    0|0
    0|0
  • Allah cennetde kavuşdursun allah dayanma gücü versin dersin, yanında durursun, dua okursun, ölüm mevsuzunda o üzüntü halinde yanındakilerin saçma sapan boş konuşmaları insana çok boş geliyo hiçbir konuşma tesselli olmaz yanında oldugunu belli et yeter

    1|0
    0|0
Yükleniyor...