Yeni sekme açınca reklam sayfaları cıkıyor?

arkadaşlar chrome kullanıyorum mesela yeni sekme açıyorum yandan, abuk sabuk sayfalar cıkyo bılmem bet bilmem ne felan bahıs sıtelerı reklamlı sıteler felan. abım geçti pc ye mahfettı cıktı gıttı gene napmam lazım gerı eskı halıne dondurmek ıcın ben yenı sekmeye basınca google cıkıyodu napcam sımdı bı yardım edın?


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Adw Cleaner indir virüs varsa temizler tarayıcıdaki.

    0|0
    0|0
    • valla sınırden delırcem ya öyle progrmları kullanmayıda bılmıyorum

    • Hepsini Göster
    • oke eyv denıcem bırazdan

Yükleniyor...