Bulaşık makinesi almayı düşünüyorum eve?

kimine komik kimine dogal gelebilir ama bulaşık makinesi hakkinda bir fikrim yok daha önce bihzat calıştırmadım. şimdi zamanı diyorum almayı düşünüyorum. bazıları şey diyo boşuna masraf elle yıka at daha kolay elektrik yakıyo falan yinede istiyorum da fikrinizi alayım eve gereken bir eşyamıdır gercekten memnunmusunuz alsammı almasammı


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Annem 5 yıldır kullanıyor çok rahat güzel makinaya yerleştirip düğmeye bas tableti koy yikasin. 3 programlı arçelik bir tane 700 liralık vs al

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bulaşıklar yıkandıktan sonra o bulaşıkları boşaltması var ben pek üşenirim sdshfdhfks

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Tek başına yaşıyorsan çok gerekli değil. Fakat kalabalık aile varsa bence gerekli. Çamaşır makinesinden bile önce icat edilmiştir bulaşık makinesi. :)

    0|0
    0|0
  • Benimde yok bulaşık makınası saççma geliyo bana... Bulaşık makınasına atmadan önce yağlı tencereyi yağı gidene kadar elle yıkıyosam 2 kere daha fırçalar içlemi bititririm :D

    0|0
    0|0
    • Yağlı tencereleri makineye at durulama yap genelde 15dk sürer sonra normal programında çalıştır. Yani yağlı diye illa elde yıkamaya gerek yok

    • Cogu arkadaş böyle düşünüyor diye tereddüddeyim

  • Tabiiki al. yani zaten makineye kiymadan gene biraz yikiyip koyuyorsun ama misafir bulasiginda falan ihtiyac

    0|0
    0|0
    • Evet akşam yemeginden sonra falan cehennem geliyor bulaşık işi

  • Yok mu evde 😳

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Neden komik gelsin ki hiç kullanmamış olabilrsin daha önce

    Canım önce tablet koyacaksın deterjan bölümüne sonra kapatıcamsın kapağını makinayıda kapatıp programı ve derecesini seçip open yani çalıştır düğmesine basıcaksın bu kadar 😊

    0|0
    0|0
Yükleniyor...