Eşimin Kızkardeşi yüz yüze konuşurken Sürekli dekoltesini neden kapatır?

Eşimin Kızkardeşi var bizde kalıyor bazen dekolte giyer inanın kardeşim gibi gorduğumden dikkat bile etmem ama göz gmöze konusrken sürekli dekoltesini kapatıyor oyle yapınc abakıyorum bende
acaba baktığımı düşünüp rahatsız mı oluyor ya da dekoltenin dikkat çekmesini mi sağlıyor?


0|0
8|9

En İyi Kız Görüşü

  • Allahım ya ne rahatsızlığı canım yuh artık sizin evde kalırken ne hakla dekolte verir bide kapatma çalışmaları falan bildiğin dikkatini. çekmeye çalışıyo bide sürekli siz de kalıyosa izin vermeyin açık açık konuşun kovun töbe yarabbim ya

    0|3
    0|0
    • neden kovayım canım cokta severım de ev halı yanı sen evde gıyınmezmısın bıraz acık

    • Hepsini Göster
    • 😀😀😀

    • Aynen eniştesinin yanında dekolte giymek nedir ya

En İyi Erkek Görüşü

  • ben olsam uyuz olurdum napmaya çalışıyo diye. eşine söyle konuşsun uyarsın. dikkat çekme çalışması yaptığı. daha da abartmama nedeni senden sinyal gelmiyo olması cesaret edemiyo ya da kendi içinde çelişki yaşıyo yaptığının yanlış olduğunun farkında ama duramıyo ufak şeyler yapmak hoşuna gidiyo.

    1|0
    0|0
    • oda bı bakıs acısı ama o yonde hıc bır adımım yok ki

    • işte senin adımın yok diye zaten fazlasına cesaret edemez. öyle niyeti varsa tabi. dekolte giydiği zaman bakmadığın halde kapatma ihtiyacı hissediyosa kesinlikle dikkat çekmek istiyor. erkekle bile konuşurken sürekli üstünü başını çekiştirse bakarsın. göz hareket eden nesneye odaklanır. sen kendini bozmazsan bir şey olmaz sadece rahatsızlık verir kafanı karıştırır. daha fazla ileri gitmeden bunu yapmak da amacı olabilir. zevk alınan ufak sapıklıklar hesabı. eşini dinlemez mi ki usturuplu giyinsin hatta sen söylemeden onun düşünüp uyarması gerek.

    • takmıyor annesı bıle kac kez daha usturuplu gıyın der ama kız hep oyle dekoltelı mını eteklı vs vs

Kızlar Ne Diyor 7

  • bence başka bir amacı olabilir sizi ayartmak gibi siz hiç bakmayın oraya ailede huzursuzluk çıkmasın

    0|1
    0|0
  • Baktığını sanıyor olabilir

    0|2
    0|0
    • oyle dusunuyorum ama ınan bazen yuzune bakmadan tv ye bakarak konusuyorum ama yınede o durum var

    • o hareket onda artık takıntı olmuş olabilir

    • he bende bunu dusunuyordum bır yandan o yuzden dıkkat ettım baskalarıyla konusrken bunu yapmıyor

  • Giymesin zilli esine soyle uyar dogru giyinsin de.

    1|1
    0|0
    • annemı takmıyor benımı takcak dedı bıde bısey olmaz dısarda oyle olmasın dedı :)

    • Hmmm sana gun dogdu kardes hayirli isler.

    • neden canım yanımda camasırlı olsa da bakmam kardesım gıbı dıyorum.

  • Rahatsız olduğundan yapıyordur

    0|0
    0|0
  • Çok kötü şeyler düşünüyorsun ya. Amacı o değildir fesatlaşma bence daha fazla

    0|0
    0|0
    • fesatlasmıyorum 2 secenek var zaten 2 seceneğı de soyleıdm.

  • sağlam değil bu kız

    0|0
    0|0
  • neden kapatmasın. bakmak mı istiyorsun. yazık sana

    0|0
    0|0
    • hayır canım oraya bakmıyorken bunu yapıyor acaba baktığımı mı dusunuyor dıye uzuluyorum.

    • Hepsini Göster
    • konusurken gozgoze karsındakı kafasını kasısa bıle gozun oreaya gıtmez mı senın Goz refklesksı bu kızınde kocaman memelerı var cekıstırınce dıkkat cekıyor ıster ıstemezx

    • bilerek yaptıgnı sanmıorm

Erkekler Ne Diyor 8

  • Vallaha dostum kadın milletinin bir kısmı böyle. Dekolte giyer gögsünü kapatacam diye kıvranır. Body giyer aşşağı çekip kapatacam diye kıvranır. Mini giyer otururken kapatacam diye şekilden şekile girer. Takılma böyle şeylere. Durum şu: Baldızın bir mal ve ameliyat bile kurtarmaz. Bırak kendi haline gitsin.

    0|0
    0|0
  • Rahatsız oluyordur sonuçta ya da ablasında çekindiği içindir

    0|0
    0|0
  • bakışlarının oraya gitmediği konusunda samimiysen bence dikkat çekmek için yapıyor

    0|0
    0|0
    • zaten gozgoze o yuzden bakarak konusuyorum orasıyla burasıyla ılgım yok dıye

  • rahatsız oluyodur

    0|0
    0|0
  • Edebinden kapatiyordur. Bence güzel birsey. Kendine dikkat ediyor.

    0|0
    0|0
  • hem dekolte giysin hemde kapatsın olacak işmi

    evden uzaklaştırın şahsı

    1|0
    0|0
  • Senin hoşuna gidiyor. Doğru söyle?

    0|0
    0|0
  • sende gözü var kanks

    0|0
    0|0
    • sanmıyorum oyle olsa daha dikkat cekıcı haraketleri olur

Yükleniyor...