Diyelimki bir bayan arkadaşınız var ve... ?

diyelimki bir kız arkadaşınız var sadece arkadaş ama okuldan sizde kankanızla yaşıyorsunuz kız bir sizle yatıyor bir kankanızla ikinizlede keyfi yatıyor duş alıyor gezip tozuyorsunuzda, sosyla ortamdada bunu normal bişeymiş gibi sürdürüyorsunuz yani bunun dostluğunuza bir zrarı yok sadece birbirinizi beğenip cinsel arzularınızı tatmin ediyorsunuz... ama kimseye belli etmek yok bu bir sır ara sıra 3ünüz beraber uyuyorsunuz beraber ders çalışıyorsunuz tatile gidiyorsunuz ulan süper değilmi bu keşke gerçek olsa bir evde 3 arkadaş 2 erkek 1 bayan ve kafalarına göre takılıp eğleniyorlar... sizcede güzel değil mi? fikriniz nedir?


0|0
1|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Ulan ne cakalsin yakışıklı 2 kanka çocuk var dimi beğendiğin sen varya sen

    0|0
    0|0
    • hahah valla aynen öyle ikisnide gözüme kestirdim :D azcık uğraşsam yaparım belkide ama belli olmaz çok fazla tnımıyorum kişisel olarak

    • Hepsini Göster
    • Ty bayan fantezi eig icin idolsun 😎

    • not important ;) :D

Erkekler Ne Diyor 21

  • :) :) :) :) :)
    Yeni evli genç balayı dönüşü arkadaşı sorar:
    - Nasıl dı ilk gece?
    Genç:
    - İlk gece çok güzeldi çok eğlendik, çok içtik sarhoş olduk ve çılgınlar gibi seviştik. Sonra sevişme bitince ben evli olduğumu unuttum
    ve yataktaki karımı bir sokak fahişesi zannederek 100 dolar para verdim.
    Arkadaşı sorar:
    - Karının tepkisi ne oldu peki?
    - 50 dolarını geri verdi.

    0|0
    0|0
  • Hey guys. 3 müz beraber yatarız sorun yok ama ben direk uyurum yatağa geçince yorgun oluyorum siz napıyosanız yapın 3 kişi takılmak güzel cinsel olaylar haric. isterdim öyle olsun ama 3 yerine bence 4 daha iyi ya 3 kişi olunca pürüz cıkabiliyo iki kız iki erkek olur en azından.

    0|0
    0|0
    • 4 ne lan öğğğ iğrenç aşka kız istemem yatakta 2 sininde ortasına yatıp uyurum sınavlardan sonra güzel dtres atılır o ortamda off be...

    • Hepsini Göster
    • evet bak çok doğru dedin işler sarpa sara bilir ama denemeyi feci istiyorum onlarında istiyceğine az çok eminim

    • yani bu kadar eminsen o ikisi arasında sorun yoksa dene şansını ama cuvallama derim

  • f*ck buddy lik işte. 2 erkek olması dışında yaptığım bir şey. Ama f*ck buddy de olsa tek olmak isterdim.

    0|0
    0|0
    • 2 erkek olunca daha eğlenceli olur ve değişik olur... cinsel ilişki dışında eğlenceli de olur sadece 3müzün paylaştığı özel birşey bence süper

    • Hepsini Göster
    • ülkedeki bazı erkekler böylle sadece zaten onlarında buna bırak yanaşmayı düşündüklerini bile sanmam yani zaten böyle bişey yaşamayaı kabul eden arkadaşlar bunu aşmıştır ayrıca kız ikinizlede yatıyorsa ikinizdede sevdiği birşey vardır...

    • Yani tabi. Başta biraz sıkıntılı olsa da bir kaç kereden sonra çok rahat olunur. Zaten bu tarz ilişkinin en sevdiğim yanı dürüstlüktür. Yalana gerek duymuyorsun zaten.

  • Bu bildigin vahsiler filmi :D

    0|0
    0|0
  • yurt dışına taşıman lazım eğitimini... bu coğrafyada olmaz o işler... çok amerikan gençlik filmi izlemişin.

    0|0
    0|0
    • olur olur gözüme kestirdiğim 2 arkadaş var aslında :D

    • Hepsini Göster
    • işte beni düşündüren tek durum bu ve korktuğum tek durum bu ülkedeki erkeklerin yaptığı dedikodunun haddi hesabı yok kızlar bu yüzden cinsel anlamda çekingen davranıyorlar yatak odasında yaşadığmız orda kalmalı

    • bununla ilgili çok güzel fıkra varda şimdi yazmaya üşendim... erkeğin sevişme hikayelerini anlatmadan duramamasıyla ilgili...

  • hayal kapısı geniş açılmış üşütmeden kapat onu

    0|0
    0|0
  • buraya bişeyler yazsam etkilenicek bir beynin olmadığı için kağıdımı boş veriyorum hocam

    0|0
    0|0
  • gece saat 12 olunca tren yapıyorlar mı?

    0|0
    0|0
  • İki bayan bir erkek daha guzel 😂

    0|0
    0|0
    • nersi güzel lan hiç güzel değil kavga eddr onlar erkekler daha rahat bu konuda 2 erkek 1 kız daha eğlenceli olur

    • Sana gore erkek bana gore kiz guzel olur.

  • 2 kadın 1 erkek daha güzel

    0|0
    0|0
    • bana görede o güzel değil ben erkeklerden hoşlanıyorum yani kızlarla ilişki yaşamak istemem 2 erkek daha iyi bir yorulunca diğerine giderim erkek içinde avantaj bence

    • Hepsini Göster
    • katiyen olmaz siz gizli olun burdan yazın

    • Keşfetmek diyorsun, kulağa hoş gelir. İlkin olduğu için deneyimliler her zaman daha iyidir. Maksimum zevk için erkeklerin deneyimli, koordineli hareket etmesi, pozisyon zenginliği önemli. Bakire olduğun için boyut önemli değil en azından 1 erkek için.

  • istersen olur takma sen kızsın gücün bacak aranda

    0|0
    0|0
  • Onu yapacak kızı bulmak yolda elmas bulmakla aynı şans :)

    0|0
    0|0
    • asıl bunu kabul edecek adamları bulmak yolda elmas bulmakla aynı şans :) gayet rahat ve eğlenceli insanlar olmalılar

    • Hepsini Göster
    • ne öyle değilmiş basbaya öyle azcık bilgisi var insanların ha sen erkeklerin erken boşalmasından falan mı bahsediyorsun
      ?

    • Hayır yahu. Sen bir seviş ondan sonra gel konuşalım. Ben şimdi elma yemeyen birine elmanın tadını anlatamam ;)

  • ya tamam gel gel hadi

    0|0
    0|0
  • Kişiye göre süperliği değişir

    0|0
    0|0
  • Bulsam boyle birsey cidden yaparim

    0|0
    0|0
  • Bu da p*rno kültüründen etkilenmiş.

    0|0
    0|0
    • alakası bile yok pornolarla inan bana ;)

    • Durduk yere akıla gelmez. Gençlik filmleri ya da p*rno filmlerden etkilenme olasılığın çok fazla.

  • 1,5 sene sürdü o ortam. Sonra ilanı aşk etti. Diğer elemanda evi bıraktı gitti. Meğersem o elemanda buna aşıkmış. Bildiğin üçgen. Sonra ben başkasına aşık oldum. aradan 7 sene geçti hala arkadaşız onunla. Şimdi bisex takılıyor.

    0|0
    0|0
  • Biri ülkeye format atsın ya

    0|0
    0|0
  • buna benzer bir şey yaşamıştım
    arkadaş olayı sonra girdi ama devreye

    0|0
    0|0
  • Yaşlanınca fuc. k bodylerin sana bakar

    0|0
    0|0
  • ya senin ki amma fantazi haa ben asla kabul etmem ya benle ya da benle

    0|0
    0|0
    • amma sıkıcısınız ha bence gayet eğlenceli olur

    • ama senin ki daha farklı şeylere giriyor gurup yapmak gibi anladın

Kızlar Ne Diyor 1

  • Diyelim ki bir bayan arkadaşınız var dan sonra eminim çoğu mavili kopmuştur buradan...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...