Bir "mutlu yillar"inizi alirim. Pastam nasil?

Bi
Tamamen el yapimi profesiyönel olmadigini ben de biliyorum ama askla sevgiyle yapildi☺️❤️


0|2
4|16

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • Profesyonelliğini geçtim bana pasta bile yapan yoktu lan. Tek pasta bisküvitli çikolatalı pastaydı, bisküvit dediğime bakma onun adı pasta. Mutlu Yıllara kardeşim.

    2|0
    0|0
    • Elbet senin de zamanin gelir güzel güzel pastani kesersin, yersin sevdiklerinle insallah. Tesekkür ederim☺️

    • Rica ederim. :)

  • doğum gününüz kutlu olsun.

    1|0
    0|0
  • Vaaay cidden süper.. Mutlu yıllar.. :)

    1|0
    0|0
  • Guzel

    1|0
    0|0
  • Profisöyenel dedin zaten amatör olduğunu anladık ama olsun ellerine sağlık dişi kartal

    1|0
    0|0
  • vayy 10 numara :D

    1|0
    0|0
    • Ben de cok sevdim. Tesekkürler :)

  • mutlu yıllar

    1|0
    0|0
  • Herseyı ile 10 numara

    1|0
    0|0
  • Besiktask

    1|0
    0|0
  • Hapi pört day

    0|0
    0|0
  • Haftaya carsamba da benım dogum gunum, :) Yenı yasınızı kutlarım pastanızda guzel gorunuyor... :))

    0|0
    0|0
    • Tesekkür ederim :) size de simdiden mutlu ömürler :)

  • Daha ne olsun ellerine sağlık ☺ konu Beşiktaş olunca her şey güzel

    0|0
    0|0
  • aman allahım harika olmus mutlu yıllara renktaşım :D

    0|0
    0|0
    • Tesekkür ederim renktasim ☺️

  • bombasız kurşunsuz tecavüzsüz tacizsiz yıllar

    0|0
    0|0
  • Mutlu Yıllar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...