Sizde bıkmadınız mı ahlaksızlıktan?

Artık gına geldi bu erkeklerin saçma sapan mesajlarından anlamıyorum. Bir ölçülü olmayı bilmiyorlar. Tecavüz ile ilgili haber çıksa yapan şerefsiz namussuz. Kardeşine annesine biri bişey yapsa namussuz. Kendi yapınca bir şey yok. Haksız mıyım? Niye bu erkekler kendi annelerini düşünmüyor kıyas yapmıyor hiç?


1|0
5|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Diyorum hep, içinizden bir dişli dişi çıksa verse mahkemeye ailesi de öğrense evde nasıl bir insancık beslediklerinin. Rezil rüsva olsun. Anası bacısı utansın aynı evde bir pislik ile yaşadıkları için.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Evet ya

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Kad8nlar bozulunca erkkler de üç maymunu oynuyor artık. Her çıktığı aşk yolculuğunda herşeyini yitiren erkek art8k intikâm yemini etmiş bulsa anasını bile si... k kin ve nefretle dolu. Attığınız kazıklar öyle ağır ki b8rakın bedeni tuhu parçalıyor ve çoookk derin yaralar açıyor. Her şeyi kuralsız yaşıyor bugün ahmet yarın mehmet öbürgün recep ertesi gün şaban var nasıl olsa rahatlığı ile ne sizi tutku ile sevene saygınız var nede aşk ile gelene. Ye, iç, gez, toz, nerde akşam orda sabah, beden benim değilmi istediğime veririm senbkmsin, sanane rahatlığı ile evlenince balayına evlenmeden alayına hayatlar sunan kadın yoldan çıkardı bizleri. Güvenip evlenecek kadın bulamıyoruz hayatta ve hiç biriniz acık oynamıyor kartlarını. Sonrada ahlaksızlık diz boyu öyle mi? Kendinize gelin ve kadına hakettiği değeri başta siz kadınlar olarak verin, kadın olun ki merak etmeyin hızla toparlarız kendimizi. Kadını bozulmuş tolumlar helâk edilmedikçe düzelmezler. Başım8za pislik yağıyor nerdesiniz ey kadınlar?

    0|0
    0|0
    • Bende sizinle aynı fikirdeyim bundan emin olabilirsiniz demek ki hep bozuklara denk gelmişsiniz sevgi denilen şey yatak altlarında otel odalarında aranan bir şey değil zaten insanlar arsızlaştı

    • Hepsini Göster
    • Allah senden raz8 olsun ve bana da bir sen nasip etsin. İşte benim kad8nımda sen gibi olmalı. Ne mutlu sana bu huzurla doğuran annene ve seni bu kadar olgun yetiştiren babana. İyiki varsınız...

    • Teşekkür ederim Allah hayırlı kişilerle karşılaştırsın

  • Bu konuyu gerçekten konuşmak isterim

    0|0
    0|0
  • Cunku annelerine deger vermiyorlar, sizlere sabirlar harbiden

    0|0
    0|0
  • her türlüsü var ben evimde çayımı içiyom şu an genelleme yapma

    0|0
    0|0
  • en güzeli mesajlarini kapat disariya. kimse yazamaz sana

    0|0
    0|0
  • Hadi git şurda köşede sinirlen genellemeci aplacım.. Hadi..

    0|0
    0|0
  • Kadinlar da taciz ediyor, haberin olsun..

    0|0
    0|0
  • Bizde sizin şu çok bilmiş genellemelerinizden bıktık.

    0|0
    0|0
  • bunu poposunu karpuz gibi yapana bunu erkeklerle orda burda sevgiliyiz diye sevişene bunu burda ben erkek arkadaşımla ilişkiye girdim kız degilim diyene soracaksın erkek mi suçlu hep kadınlar süzden çıkma ak kaçık degil

    0|0
    0|0
    • Amacım genelleme yapmak değil di

    • acana bakıyorlar vereni yapıyorlar bu bir gerçek köpege bile taş atmayınca saldırmıyor dimi:)))

Kızlar Ne Diyor 4

  • Güzel kardeşim olanlara denk gelmişsin

    0|0
    0|0
  • Ben de tam böyle bir soru yayınladım. Vallahi yetti artık ya.

    0|0
    0|0
  • Kapat mesaj bölümünü. Abaza çok var malesef ama genelleme yanlış.

    0|0
    0|0
  • Haklısın katılıyorum sana

    0|0
    0|0
Yükleniyor...