Herkes uyurken sabah çalışmak nasıl bir duygu?

Millet mışıl mışıl uyurken benim gibi sabahın köründe kalkmak zorunda olanlar, hayata söylemek istediğiniz söz var mı?


0|2
1829

En İyi Erkek Görüşü

  • Şanslı doğmadık. Bu sebeple kendimizi de salmadık. Uyanırım sorun yok..

    Kula kul olmaktan çok daha iyi erken vakit uyanmak..

    Yinede salayım bir cümle;

    Yeter ulan uyumak istiyorum.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 28

  • Kım o misil misil uyuyanlar?

    1|0
    0|0
  • Öglen oldu ama 🙊

    1|0
    0|0
  • Kimsenin uyuduğunu görmediğim için çok rahat çalışıyorum :)
    Göz görmeyince gönül katlanıyor :D

    1|0
    0|0
  • işleyen demir ışıldar paslanmaz ama pazar günleri bir ara çalışıyordum sabah sabah zor garip geliyordu valla herkes çayını kahvesini yudumlarken şimdi ctes pazarım offf missyani :D

    1|0
    0|0
  • Öyle biri değilim ancak senin gibi öyle birine hatırlatmak isterim ki her zaman senden erken kalkıp bir şeyler yapan biri vardır.

    0|0
    0|0
  • @xlaubs2 sen ben bu ülkenin gelecekleriyiz. :)

    Sabah 4.45'de disimi fircaliyordum ve 6'da is basi.. Ve inan kafam beynim agriyor.

    1|0
    0|0
  • Allaha şükür işin var çalışacak. Bende kalktım ama kalkmayıp işsiz olmaktan çok iyidir.

    2|0
    0|0
    • çok şükür işimiz var çalışıyoruz ALLAHIM olmuyanlarada nasip etsin inşallah

  • bişey söylemeye bile üşeniyorum ben @amrah-zade , @şapşik_cadı :D

    3|0
    0|0
    • sen uyumaya bile usenirsin :D

    • Hepsini Göster
    • Sohbeti kesersek artık iyi olur.

    • @şapşik_cadı sırf oturduğum yerden çalışıyım diye yazılımcı oldum arabayı evin yanına park edip az yürümek için ona göre ev aldım nefes alamaya bile üşendiğimden oksijen tüpü aldım :) o derece

  • İşe 9:15 te geldim. Ben o sınıfa giriyor muyum acaba?

    Şunu söylemek istiyorum; bir 5 dk daha uyuyabilseydim ahh... :)

    1|0
    0|0
  • O duyguyu en sonra 7. sınıfa giderken yasadım asdf

    1|0
    0|0
  • Uykusuzluk kötü hacı

    1|0
    0|0
  • Her sabah 5'de kalkıyorum var mı söylemek istediğin bir şey?

    1|0
    0|0
  • kötü :D

    1|0
    0|0
  • Meslek ne? Bazen bizdede oluyo o durumlar

    1|0
    0|0
  • valla insana koyuyyor

    1|0
    0|0
  • Hayat guzel 😂

    1|0
    0|0
  • hiç mışıl mışıl uyumadım ki

    1|0
    0|0
  • Ben çalışmıyorum ama aynı saatte kalkıyoruz erken kalkmak iyidir :)

    1|0
    0|0
  • Süperrr erken kalkan yol alır

    1|0
    0|0
  • Rahat brak yakamı :D

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 17

  • Okula gitmek zorunda olan ya da dersinin olmadığı gün bile arkadaşıyla ders için buluşmak zorunda kalan birine bunu demek Ne bileyim Ayrıca o saatte Çoğu kişi işte yani yatan kesim çok az

    1|0
    0|0
  • Allahim niden Ben :l

    1|0
    0|0
  • Akşam olsa da eve gitsek 🙏

    1|1
    0|0
  • sinir oluyorum

    1|0
    0|0
  • uyumak zaman kaybı dıyorlar

    1|0
    0|0
  • Hala evde olmanın güzelliğini yaşıyorum..

    1|0
    0|0
  • Sessiz çalışmak zorunda kalıyorsun sıkıcı

    1|0
    0|0
  • Ben bir tek pazar günleri oyle oluyorum. Yasasin öğrenci olmak 🙌🙌

    1|0
    0|0
  • Sevmediğin bir işi yapmamalısın. Ne iş yapıyorsun?

    0|0
    0|0
  • Berbat bir duygu
    Oda arkadaşım uyurken derse geldim😞

    1|0
    0|0
  • Bıktım sabahın altısında kalkıyorum ve şu an okuldayım ve çok sıkıcı

    1|0
    0|0
  • adil değilsin hayat.

    1|0
    0|0
  • Hiç denemedim

    1|0
    0|0
  • şükürler olsun bu sabahta yeni bir güne uyandım :)

    0|0
    0|0
  • ülkenin en az 5te 1i calisiyor
    5te 2si ogrenci
    geri kalanlarin coguda annelerimiz iste onlara karisamayiz

    0|0
    0|0
  • Elbet kader bana da güler diyorum

    1|0
    0|0
  • Kiyamam

    1|0
    0|0
Yükleniyor...