Görseldeki teyze sizden yardım istese, yardım eder misiniz?

Görseldeki teyze sizden yardım istese, yardım eder misiniz?
Gece yolda tek başına yürürken karşınıza çıksa ve evladım bana yardım eder misin? dese.

Ne yaparsın? :/


0|0
3625

En İyi Kız Görüşü

  • Yanına yaklaşmaya korkarım vallahi öf şimdi rüyalarima girecek 😂😂

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Koşarak uzaklaşırım :)

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 35

  • 0|1
    0|0
  • Yapmayın şöyle , gece gece aniden korkuyorum yav.

    0|2
    0|0
  • Hayir, korkarim :D

    0|1
    0|0
  • Gözlerini böyle açmazsa edebilirim :D

    0|1
    0|0
  • Korkarım arkadaki fon çok korkutucu geldi. Kuyu yok mu arada

    0|1
    0|0
  • Böyle korkunç gözüküyorsa "kusura bakmayın geç kaldım baya eve yetişmem gerekiyor" der ve devam yürürüm.

    0|1
    0|0
  • Ya banane tipe bak valla kosar kacarim

    0|1
    0|0
  • Ya Allah aşkına şu an kadını gördüm korkudan geberdim bide gece görsem ölurum heralde bikere benim gece dışarda ne işim var tövbe ya bu naisl bir teyzedir jsjdjdjdjd

    0|1
    0|0
  • Kacarim herhalde

    0|1
    0|0
  • ederim kanki

    0|2
    0|0
  • Teyzecim aldın ömrümü Kız İlahi bu göz altların ne anacım biraz göz altı kremi kullan derim.

    0|1
    0|0
  • Aynı yengeme benziyor lan 😄bsg derim

    0|1
    0|0
  • Uzak dururum bu kesinn

    0|1
    0|0
  • hatim indiririm :D

    0|1
    0|0
  • Korkunçlu karı.

    0|1
    0|0
  • Kaçarım ya

    0|1
    0|0
  • tırstım lan gece gece addgfhgg

    0|1
    0|0
  • Kaçarım 😐

    0|1
    0|0
  • Etmem kaçarım yalan yok)

    0|1
    0|0
  • Korkarım ki ya

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    15

Erkekler Ne Diyor 24

Yükleniyor...