Ne olacak bu memleketin hali. Al işte bir bomba daha?

Ankara da bir bomba daha umarım sizde ve yakınlarınızda zarar yoktur. Ama böyle ne olacak? Nereye gidiyoruz? Yetmedi mi akan kan? Çaresi nedir çözümü nedir arkadaşlar?


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • "Ne olacak bu memleketin hali?" demediğimiz zaman düzelecek her şey. Tahminimce "memleket" diyecek memleket kalmayınca bitecek.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Çözümü belli bir tane it kalmayana kadar her ilde askerler operasyon yapacak (yapıyorda) . Kuyruk acısından "masum sivilleri koruyan örgüt.! " maskesini böylede düşürüyor işte..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • çok üzülüyorum bu duruma..

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • türklerde cosuyo kuduruyo anca laf adamlar heryerimizi patlatıyo valla :) türkler anca atıp tutuyo valla 10 tane pkk lıyı öldürmek için 72 tane şehit verdiler bence kürt halkı çok daha güçlü ben türküm ülkemi seviyom ama güçsüzüz bence ben sonucda haberlerde gördüğüme duyduğuma bakıyorum ben hiçbir zaman bu yaşıma kadar haberlerde şöyle bişey görmedim 100 pkk lı öldürüldü 1 şehidimiz var tam tersini gördüm hep 1 pkk için 100 şehid verdik hep bence kürt halkı güçlü acı haber almakdansa ne isityolarsa verin topraklarımızda hakları varsa hakları kadarını verin gitsinler bizin topramz bize yetmiyomu halla halla

    0|0
    0|0
    • Seni bu saçma ötesi yorumundan dolayı tebrik ederim. O leş sayıları kafaya göre değil bizzat insansız hava uçaklarının çektiği görüntüler işlenerek tespit ediliyor. Kendim operasyonda görevli bir üsteğmenden bilgi aldım. Herhalde bodrum katındaki o olay hafızandan gitmemiş ki sağda solda böyle boş yapıyorsun. Bu ülkeden toprak isteyen israil ve Rusya eline toprak yerine başka birşey alacak birgün :)

    • Hepsini Göster
    • @Troubleman kardeş gibi yaşasınlar o zaman. Osmanlı babaydı öldü de miras bölüşmek isteyen küçük hain kardeş mi oldu teröristler. Ankara da kürtlerde yaşıyor. Orada kürtlerden de ölen var. Madem kürt hakları umurlarındaydı. Bombayı neden ulu orta patlattılar. Hiç bir kürt ölmedi mi şimdi? Öldü.. Demek ki dertleri kürtler değil vatan bölmek.. Bölüp zayıflatmak. Bu ülke de benimle ayno hakları olduğu sürece TC yasalarını bilecek ona göre yaşayacaklar..

    • Soran lafım sana değildi kardeşim anlaması gereken anladı

  • Bunun cozumu irak suriye bu ulkeleri haritadan silmek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...