Arkadaşlar acil bakarmısınız lütfen cok acil?

yurtıcı kargodan mesaj geldı hepsıburada dan kargo yola cıkmıs varıs yerı fatsa felan dıyo ben sipariş felan vermedim hele fatsa ne alaka ben ankarada yasıyorum nolucak sımdı bırısı benım telefonumu mu vermıs napmıs


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • Bana da öyle bir mesaj geldi Allah bilir kim verdi benim numaramı

    0|0
    0|0
    • ya böyle saçmalık olurmu adamın ordan bişe alması ıcın uye alması lazım uye olurkende telefon vermesı lazım hadı telefonu verıyo nıye aktıvasyon kodu ıstemıyosunuz

En İyi Erkek Görüşü

  • Yanlış numara deseydin ben sipariş falan vermedim deseydin.

    0|0
    0|0
    • nereye dıcem ya bugun pazar musterı hızmetlerı kapalı sanırım

    • Hepsini Göster
    • yok kardeşm zaten adres benım adresım deilki alayım iyi okumadın galıba trabzon fatsaya gıdıyo kargo ben ankarada yasıyorum

    • Hee ara yarın söyle.

Kızlar Ne Diyor 1

  • bir şey olmaz Fatsa'ya gittiğinde adrese teslim edilir numaranın bir önemi kalmaz

    0|0
    0|0
    • emınmısın ya ya teslım edılmezse bı sorun cıkarmı

    • hayır numara üzerinden hiç bir sorun çıkmaz

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bir yanlışlık olmalı gelirse kargo yanlışlık var dersiniz gonderirsiniz

    0|0
    0|0
    • dostum kargo gelmez bana cunku ankarada yasıyorum gıden kargo trabzona gıdıyo

    • Pardon ya ben orasını unuttum gidicegi adrese ulaşır hesap sana kitlenmesinde sıkıntı yok

    • nasıl kıtlencekki

  • yarın sabah ara bakalım. dolandırıcılık olmasında !

    0|0
    0|0
    • vala olabılır aga yanı bu devırde hersey bı sekılde yaplyo

Yükleniyor...