Allah'ın varlığını ve Müslümanlığın tek din olduğunu bir ateiste nasıl anlatırsınız?

Allah'ın varlığını ve Müslümanlığın tek din olduğunu bir ateiste nasıl anlatırsınız?


0|0
18|18

En İyi Kız Görüşü

  • kimse kimseye bısey anlatmak zorunda degıl herkesn kendı ıradesı var

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ateist cahilin tekiyse saçma sapan konuşur, din hakkında yarım yamalak şeylerle eleştirmeye çalışır laf anlatamazsın.

    Ateist bilgili, okumuş etmişse zaten asla ikna edemezsin, ne dersen de adamın gözünde senin dinin mesnetsiz bir palavradan ibarettir.

    Ateist bilgili görgülüyse ve sen ısrarla ikna etme çabası içindeysen, bir süre sonra iş döner dolaşır 'Kalbiniz mühürlenmiş, ölüm varken nasıl bu kadar eminsiniz, bu ne kibir' gibi çoğu ateistin gülüp geçeceği şeylere kadar iner seviye ve tartışma bir yere gitmez.

    Bir ateistin sizi ikna etmesi eğer hakkaten adaplıca tartışma niyetindeysen daha olası.

    1|1
    0|0
    • ben ikilem yaşıyorum usta inansammı inanmasammı boş şeyler geliyo... bir ateist olarak bana allahın ve dinlerin olmadığını nasıl anlatırsın

    • Hepsini Göster
    • Palavranın dik alası.

    • https://eksisozluk.com/entry/59188490

      Demin şöyle birşeye rastladım konuyla ilgili mesela.

Kızlar Ne Diyor 17

  • anlatmamda ugrasmamda...

    0|0
    0|0
  • Anlatmakla uğraşamam. Allah'ın varlığı kanıtlamaz zaten varlığına inanmayı tercih edersin ya da etmezsin. Metafiziği reddedenlerle fazla tartışmaya girmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Bölümümle alakalı bir konu ancak bir ateistle ya da başka dinden inançtan birisiyle tartışmaya girmem anlatmaya çalışmam allah nasip etmediği sürece ben istediğim kadar anlatıyım

    0|0
    0|0
  • Eline Kuran-ı Kerim'i veririm oku derim okursa ne ala okumayı red ederse iş Azrail'e kalır. Canını almaya geldiğinde zaten herseyi anlar ama geç kalmış olarak

    0|0
    0|0
  • Anlatmam. Ölünce görecek nasılsa.

    0|1
    0|0
  • Bana Allah goster oracikta imana gelirim. :D

    0|0
    0|0
  • şu dağları kim yarattı bu düzeni kim sağlıyor derler klasik olarak ama cevabı doğrudur bir Tanrı var ama bu tanrının Allah olduğunu kanıtlayamazlar ancak kuranda yazıyor derler. dinlere inanmayın uydurmadırlar

    0|0
    0|0
  • İHLAS SURESI ve anlami

    0|1
    0|0
  • anlatamazsın

    0|0
    0|0
  • Bana bak derdim sence sence bu guzellik maymundan gelmis olabilir mi? 😂😂😂

    0|0
    0|0
    • ateist maymun geldiğini düşünmez sadece varız ve yok olucaz düşüncesinde

    • Hepsini Göster
    • darwine tapmaya başlardı o zaman

    • @Ünsüzdüşünür99 terbiyesiz

  • Anlatamazsın çünkü mantıklı bir cevabı yok

    1|0
    0|0
  • Anlatamazsin

    0|0
    0|0
  • Benim alanım değil

    0|0
    0|0
  • gayba iman zor birseydir.

    herkesin kendi secimi

    0|0
    0|0
  • ortada bir sanat var ise elbet bir sanatçıda vardır onu yapan.

    0|0
    0|0
    • Allah'ı kim yarattı o zaman?

    • Hepsini Göster
    • @Ragnar_Lodbrok

      İlkokul fen bilgilerine aykırı konuşan sen dolu konuşuyorsun, ben boş konuşuyorum tamam. :D
      24 yaşında olduğun doğru mu? Bana hiç öyle gelmedi de. Eğer doğruysa seni bu sitenin Ebu Cehil'i ilan ediyorum. Cehaletin babası yani.

    • @Adanmış_Ruh Adam ilkokul fen bilgilerinden falan bahsediyor. Evet boş konuşuyorsun, kadim varlık da bilmem ne, bir tarafından element uydurmuş, bir de utanmadan 'Bilim böyle diyor' diye saçmalıyor.

  • Bizleri yaratan Allah (c. c.) tır. O ndan başka ilah yoktur

    0|0
    0|0
  • anlatmam ateistim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Kanıtlayış çabalarına bakıyorum da, zeka fışkırıyor herkesten.

    "Anlatamazsın"
    Doğru cevap bu. Senin de yanılıyor olabileceğin bir konunun geçerliliğini ispatlama çaban gereksiz. Çünkü yaratıcıyı kanıtladıktan sonra bile kendine sorman gereken "hangi yaratıcı doğru" sorusu var.

    Neden Zeus ya da Thor yanlış da senin inandığın doğru diye sorarlar sana.

    O yüzden, boş işlerle uğraşmaman gerek.

    1|2
    0|0
    • Hakiki tanrı Alfather Odin zaten, bunlar hep kafir. Neyse ki Odin öyle bana tapın, şunu yapın bunu yapın demez. Delikanlı bir abimizdir.

    • Hepsini Göster
    • şimdi başlıyorum teşekkürler.

    • İlk sezonunda bütçesi çok sınırlı bir diziydi, biraz yavan gelebilir, öyle büyük savaşlar falan yok bir iki yağma var.

      Ama arap atı gibi sonradan inanılmaz açılıyor dizi.

  • Bir sürü şey var ama en basit örneği şu olayı anlatırım mesela.

    www.kizlarsoruyor.com/.../a45919-evrenin-sanatkari-allah-in-imzasi-bulundu

    0|0
    0|0
  • Etrafına adam gibi baksınlar..

    Evrende tesadüf dediğin 1 veya max. 3 defa olur.
    1 milyar+ kez tesadüf mü olur..

    0|0
    0|0
    • olamaz mı?

    • Hepsini Göster
    • tartışmaya gerek yok o zaman :D eyvallah cevap içni

  • anlamıyorsa, anlatmak için kendimi yormam, bildiği yoldan devam etsin. herkesin inandığı veya inanmadığı kendine, artık şunu da bir öğreni verin. daha dün dinde zorlama yoktur diyenler, bugün ateistlere veya başkalarına din anlatmaya çalışıyor? oda garip bir durum tabi..

    0|0
    0|0
  • şöyleki herkes aklen ve vicdanen hürdür... kimsenin kimseyi kendi inancına ideolojilerine baskı yaparak uydurmaya hakkı yoktur. dileyen Alllah'a inanır dileyen puta dileyen doğaya... dileyen hiç bişeye inanmaz... "insan" olmayı özümsesin yeter.

    0|0
    0|0
  • Nasil vâr oldun?
    Diye bir soru sorardim, bunun cevabini veremez...

    1|0
    0|0
    • @Rangnar_Lodbrok müslümanın cahilide böyle oluyor

    • Hepsini Göster
    • Bilgi sahibi olmadigin belli, bir soru sordun cevap verdim cahil halimle, "müslümanin cahili" tabiriyle karsilastim, kendi sordugun soruyu bile saptirip isi po r no ya getirdin, bos laf edebiyati yapiyorsun. Önce insana saygin olsun,

    • tamam mumin. yol al

  • Somut kanit getirerek.

    0|0
    0|0
  • öldürürüm var mı yok mu anlar :D

    0|1
    0|0
  • anlatamazsın boşuna uğraşma anlamasını sağlaman için dışlaman lazım hayvan muamelesi yapın kendisine dışlayın hep arkadaşım ateist diyin piskolojisini bozun sonra müslümanlığı araştırmaya başlar :D

    0|0
    0|0
  • Ne halleri varsa görsünler çok da umurmumda değiller 😏

    0|0
    0|0
  • Yıl olmuş 2016 halen birilerine bir şey anlatmaya gerek yok isteyen merak eder açar bakar araştırır

    0|0
    0|0
  • bırakın da isteyen istediğine inansın.

    0|0
    0|0
  • Beni dinleyeceğine gitsin az kur'an okusun banane mk gavurundan

    0|0
    0|0
  • Anlamazki sktr et

    0|0
    0|0
  • boşuna uğraşma

    0|0
    0|0
  • Allah'ın varlığı ve İslamın hak din oluşunun ispatı Muhammed aleyhisselam'dır.
    Sözlerinde mantıksız hiçbir şey yoktur. Sahip olduğu ve emrettiği ahlak kaideleri pek yüksektir. Senelerce riyazet ve mücahede ile ancak kavuşulabilir. Pek çok mucizesi nakille bize ulaşmıştır ki en büyüğü Kur'an-ı Kerim'dir. Yaklaşık 1400 sene önce hepiniz birleşseniz bir suresi gibi söyleyemezsiniz, söyleyemeyeceksiniz de diye inkarcılara meydan okuduğu halde bu kadar zaman içinde benzerini ortaya koymak mümkün olmamıştır. Davası uğruna çok çileler çekmiş, bunun karşılığında dünyalık bir şey elde etmemiş, varislerine de bir şey bırakmamıştır. En yakını, "ömrü boyunca arpa ekmeğinden doyasıya bir kez olsun yemedi" diye şehadeti vardır.
    Emin bir kimse olduğu düşmanları tarafından bile kabul edilmiştir. Öyleyse o peygamberdir.

    0|1
    0|0
  • Sen var olduğunu oda yok olduğunu ispatlayamaz

    1|0
    0|0
Yükleniyor...