Zina 50 tl.. Evlenmek 50.000 tl?

Zina yapmak ulaşılmaz değil ama evlenmek çoğu kişi için ulaşılmaz. Hadi borçlanıp evlendi borçlarla nasıl mutlu bir hayat sürebilir? Bu durum bir nevi dinimizin haram kıldığı zinayı teşvikmidir? Kafamda deli sorular


0|0
12|28

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • bunlar hep kapitalizm ve s. kimdirik diziler filmler yüzünden. Milleti lüks hayata özendiriyolar sonra fakir evlenmesin ölsün durumları. Öyle bir hale geldiki durum çığrından çıktı. Bizim mal kızlarda özenti birbiri ile yarış içinde evlenirken bir dünya şey istiyo. Aşık veysel güzel demiş;güzelliğin on para etmez bendeki bu aşk olmasa...

    0|2
    0|0
    • Ayakta alkışlıyorum seni:)

Kızlar Ne Diyor 11

  • Evlenmeyi zoelastirdilae.
    Ama zor değil bence.
    Inşallah bu kafa yapısını bende asarim.
    Rahat olmak için borca gerek yok çünkü rahatlik her zaman huzur getirmiyor :(

    0|2
    0|0
    • Zorunlu eşya alınmalı ev döşenmeli kuru dört duvar arasında borçlanmamak için bişeyde almamak gerekir o zaman? düz mantık.

    • Hepsini Göster
    • Zorunlusu bir ton para:)

    • Neyse abicim Sana laf yetistremcm k. b

  • Bu nasıl bir zihniyet

    0|1
    0|0
  • Bn ne gelinlik istiyom ne de düğün 😄 Sade bir nikah olsa gelinliği de kiralayıp ertesi gün iade etsem yeter bna ztn bir gün gitçem snra çöp olcak 10.000 tl çöpe atmak için çok fazla 😄😄 Zina konusunu bilemicem herkesin hayatına kimse karışamaz

    0|1
    0|0
    • Bir gelinlik 10.000 tl mi abartma bence

    • Hepsini Göster
    • @Ahmet_A8 iyi de nişanlısı 1300 tl ye çalışmıyor adam istedi aldı parası olmasa yok derdi yani

    • Ben zamanında 2 sene çalıştım 10 bin için tabi zengin adam aylık kazandığı için sıkıntı çekmez o ayrı

  • herkes kendi bütçesine göre eş seçmeli çocuk yapmalı , geçinmeli ,
    Hayat böyle geçiyor

    1|2
    0|0
  • karı koca çalısınn

    0|1
    0|0
    • Haklısın. Ama hali hazırda çalışanlar geçirmekte zorlanıyor bide o borç yükünün altından nasıl kalkılacak?

    • Hepsini Göster
    • Şaka bir yana ben kendim zaten evliyim. Ama bugün bir arkadaşımla dertleştim hakikaten çok muzdarip bu durumdan. O yüzden sormuş bulundum

  • Hayat pahalı.

    0|1
    0|0
  • Ya takil kafana göre bee ✌😂😂

    0|1
    0|0
  • bu devirde evlilik çok pahalı

    0|1
    0|0
  • evlenmeyi mi düşünüyorsun bro

    0|1
    0|0
  • Yok be tut kizin elinden git birisine biz evliyiz şahit misin de evet derse evli oluyormussunuz :D sonra resmi evliligii para olunca yapin

    0|1
    0|0
  • Haklısın

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • evliliği parayla yaptığın cinsel ilişkiyle karşılaştırman tuhaf.
    o kadar büyük sorumluluk ki parayı verdim boşaldım hadi işim bitti olayı değil.

    ama düğün konusunda haklısın.
    şurada bulunan kullanıcıların çoğu annesine, babasına, veya büyükannelerine sorsalar evlendiklerinde çoğunun hiçbirşeyi olmadığını ifade eder.
    ama şimdi şuradaki hatunlara sorsak ''yok yeaaa sevdiğim adam olsun da gerisini zaten hallederiz'' derler ama iş ciddiye bindiğinde kazın ayağı öyle değil.
    kimse kimseyi yargılayamaz tabii ki. kişi evlenmeden çamaşır makinasının deterjanına kadar aldırmakta isteyebilir o kişinin görüşüdür.

    ama dünya üzerinde milyarlarca insan var ve kimsenin istekleri bir değil.
    herkesin mutlaka anlaşabileceği bir karşıt cinsi olduğuna inanırım.
    evlilikte bu işte anlaşabildiğini birini bulabilmek.

    0|1
    0|0
    • aldırmakta isteyebilir o kişinin görüşüdür.

      ama dünya üzerinde milyarlarca insan var ve kimsenin istekleri bir değil.
      herkesin mutlaka anlaşabileceği bir karşıt cinsi olduğuna inanırım.
      evlilikte bu işte anlaşabildiğini birini bulabilmek.

  • Doğru tespit hemen gelir zaten mutlu yuva aile kurup hanımının seni karşılaması gibi felsefeciler gerçekten evlenmek çok zor ya amacın bu dünyaya bir nesil bırakmak ise 30 undan sonra yaparsın bir mantık evliliği sonrasında 2 3 çocuk bırakır gidersin dünyaya. sana nesil ya da evlenmek çok pahalıya kaçıyorsa yapıştır bir yıldırım nikahı geç evine dicemde öff ulan herşeyi düşününce soğuyor insan

    0|1
    0|0
  • gerçekten de deli sorular :)

    0|1
    0|0
  • Evet bro

    0|1
    0|0
  • Evliliğin bedeli 50.000 Tl değildir. Aslında evliliği bir bedel gibi görmemek gerek.

    1|1
    0|0
    • Parayla ölçülemez tabiiki ama işin sonu maddiyata dayanıyor. Çok para harcayarak evlenenler daha çok kıymetli değil ya da sade bir evlilik yapanlar evlilikleri değersiz değil. Ama evlenmek için para lazım. Yüs ikiyüs üçyüs dörtyüs... :D

  • Doğru dedin o yüzden çak geç. Evlenmeye gerek yok. evlenip o kadar para harcayıp bir de karı dırdırı mı çekicen. Git Rus'a ihtiyacın olursa.

    0|1
    0|0
    • Görüşüne saygı duyuyorum güzel kardeşim:)

  • borçlanıp öyle mutlu olmaya çalışacağıma o parayı biriktirir, öyle mutlu olmayı tercih ederim. borçlanıp mutlu olmak diye birşey yoktur

    0|1
    0|0
  • Türkiye şartlarında çok büyük bir para gereksiz bas nikahı o 50.000 bine git ev ya da araba al.. gerçekten gereksiz

    0|1
    0|0
    • Nikahı bastık. O paraya zaten ev yok. arabada yaşarlar:))

    • Tabikide ev alamazsin en azından bir araba alırsın hiç yoktan iyidir

  • Zina haram ama 😉

    0|1
    0|0
  • Ablam evlendi 10 bin tl falan tuttu ztn dugıne gelenlerin yarısı takı taktı yani bedavadan ☺Ama sende onların düğünlerine gideceksin ayıp olur☺

    0|1
    0|0
  • 50tl oda parası sadece
    enaz 100tl bahşiş

    0|1
    0|0
    • Demek istediğim o değildi bedavada olsa zinaya karşıyım:)

    • anladım kardeşim. ben mizahındayım. takılıyorum

  • La saçmalama. Günah günah. Ateş tut vücuduna dayanırım diyosan o sıcaklığa tut o kızı bırakma bir daha

    0|1
    0|0
    • Hangi kızı? Soruyu nasıl okudun:))

    • Zina edeceğin kızı, nokta virgül koymadım anlamamışın.
      Boşver, günah 😉

    • Peki güzel kardeşim:)

  • 50 bin lira harcayıp dünyada biraz zorluk çekip diğer tarafta cehennemden biraz daha uzak olmak mı yoksa 50 TL verip diğer tarafta cehennemin dibini boylamak mı diye cevap veriyim bari. Bu arada abartmaya gerek yok bizim buralarda 15,20 bine rahatlıkla evlenilenilebilir

    0|0
    0|0
  • kardeş bu devirde evlenmek kimseye mantıklı gelmiyor emin ol

    0|1
    0|0
    • Görüşüne saygı duyuyorum ama Sevdiğin hayat arkadaşı olmak istediğin bir insanla evlenmekten daha mantıklı ne olabilir güzel kardeşim:)) dost hayatımı yaşayalım?

    • Haklısın dostum da ben kimi hayatımın kadını olarak gördüysem kazık attı kime duygularım la yaklaştıysam paramparça etti bir kadına 5 senemi verdim hayallerimizi yıktı vs vs ben simdi nasil güvenim

  • bir evlilik 1 adet zina eder. senin mantıgınla.

    0|1
    0|0
  • evlilik için bir şekilde parayı toparlarsın da evlenecek kız bulmak sıkıntı. el değmemiş gönlü fethedilmemiş. :/

    0|0
    0|0
    • Yok hocam nerede. Heleki burada okuduklarımdan sonra dışarıdaki çoğu kız sanki potansiyel k*şarmış kızlığı bozulmamış arkadan vermiş ya da diktirmiş gibime geliyor:((

  • Teşvik değil tabiki. Eş diye alacağın kişi gerçekten sana eşse, o elli bin dediğin mebla, beş yüz bin bile olsa devirirsin.

    0|0
    0|0
  • hacı o. spu evin var mı evin var mı aylık gelirin ne kadar diye sormuyor 50 tl verip geçiyor

    0|0
    0|0
  • Gider bir 520i alırım o paraya mis gibi siyah m sport😊

    0|0
    0|0
  • Kadının hayırlısı masrafı az olandır sende hayirsizlarls evlenme

    0|0
    0|0
  • senin düşünce yapına tecavüz edeyim

    0|0
    0|0
  • Gönül isterdi evlenmek lakin hayat elverişli değil ölüyim lan ben 🤒 Sıkıntı sıkıntı sıkıntı

    0|0
    0|0
  • Düğün yapmak şart değil maddi durum pek yoksa gidip nikahınızı kıyarsınız sonrada evlenirsiniz bunu imza üzerinden yaparsınız illa yok altın bilezik gelinlik falan masraf. Dediğin gibi insan bir sürü borca giriyor. Eğer durum çok iyi değilse bunu zorlaştırmanın bir anlamı yok ama gel de bunu kadınlara anlat.

    0|0
    0|0
  • Ben para da vermedim kardeşim :D :D

    0|1
    0|0
    • İyisin o zaman güzel kardeşim:)

  • zina kötü şey haram -- evlilik nikahlı tek eşli hayat sürmek güzeldir
    zina hayırlardan uzaklaştırır şerlere yaklaştırır zinaya asla yaklaşma

    0|1
    0|0
    • herşey para değil sade nikah yeter

    • Hepsini Göster
    • Sorudaki maksadım o zaten hocam. Bilmukabele katılıyorum sana:) Lakin nikahtan sonra altını mehiri geçtim ev lazım eşya lazım lazımoğlu lazım:)

    • haklısın

  • Tam ustune basmissin, bende boyle bisey sorucakdim. Malesef adil olmayan sistemler bu hale getiriyor. Ama zina yapacagimiz, zina yapmamiz gerekiyor anlamina gelmez tabi ki de.

    0|1
    0|0
  • Ben de bu hesaptan sonra zina yapıyorum her ay

    0|1
    0|0
    • Olsun yinede zinaya yaklaşma. Zina Cıssss:))

Yükleniyor...