Kilolu obez biriyle takılmak kalitemimi dusurur?

Beni seven biri var obez kilolu ve herseyime karisiyo hergun birkikte gezmeyi istiyo bende herzaman onunla takiliyorum goren sevgili sanar
Ben cok guzel bir kizim yani herkes oyle der ayrica o cocufa gore baya iyiyim
Ama cocugun dis gorunusu baya kotu onunla takimmak benim kalitemi dusururmu
Basit bir kizmi yapar beni bu


0|0
17|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Öyle biriyle takılman senin değerini düşürmezde arttırmazda. Sınırını çizgini belirle. Gene gezin takılın ama fazlası seni rahatsız ediyor galiba. Bunu ona söyle her dakikamı sana ayıramam benimde kendime ait bir hayatım var de. Birde her şwyibe karışmasından rahatsız olduğunu belirt aksi taktirde görüşmeyeceğini söyle.

    0|0
    0|0
    • Soyledim zaten ondan sonra o soyledigim gunden sonra ne oldu daha bugun iyiydik nerDden cikti bir an bu falan deedi yarinda sinavi var ama girmicek icmis gece zaten hakli ama o gun cok iyyidik gesiyoduk falan aksam olunca ben aradim ve bagirdim

    • Sınava girmezse kendi aptallığı olur. Kendi geleceği sonuçta hani tavşab dağa küsmüş dağın haberi yok derler. Bağırman doğru mu olmuş bilemem. Hani anlaşma gibi olsaymış iyi olurdu maddelerim bunlar işine geliyorsa gibi

En İyi Kız Görüşü

  • Kalite dediğin şey dış görünüş ile kendini bir poh sanmaksa düşürebilir.

    0|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Senin kaliteni artırır bu durum. Gönlünün zenginliğini gösterir.

    0|0
    0|0
    • Ama benim herseyime karisiyo
      Sunu giyemessin bunu yapamassin
      Ayrica cevremdeki insanlar bana bakip gulmeye basladi bazi kisilerde arkamdan konusuyomus nasil takiliyo falan diye

    • Hepsini Göster
    • Her allahin gunu her saati birlikte konusuyoruz telefondan heryerden sevgilim gibi sanki bilemicem artik napicagimi sasird8m dun cocugu hayatimdan cikardim yarinda ygs dinsvi var herseyi berbat ustune yikilmistirbilmiyorum

    • Fazla kasma zamana bırak.

  • Bunu sorguladin diye zaten oylesin. Senin dusunce mantigina neyse.. bu nasil bir egodur kibirdir

    0|1
    0|0
  • O birgün zayıflar da senin gibi beyni pislik doluların ruhu hiç temizlenmez biliyosun dimi :D

    0|1
    0|0
  • benle sevgili gibi takılmazlardı baya ciddi ciddi sevgilim olurlardı:))
    hepsi senin gibi düşünseydi yanmıştık:)))

    0|0
    0|0
  • Düsürür

    0|0
    0|0
  • Böyle düşünmen yapar, ama oda bir insan bende onun gibi olabilirdim ya da oladabilirim diye düşünmen daha güzel olur ve kaliteli yapar seni

    0|0
    0|0
    • Ben oyle dusunuyorum ve ben oyle olup yakisikli biriyle konussam konustuklarima dikkat ederdim sununla konusmaazsij bunu giyemessin demem

    • Hepsini Göster
    • Ona diyenlere sen kimsinki böyle konuşuyorsun de, senin de başına bir iş gelse fiziğinde bir değişme olsa senle konuşmayı görüşmeyi kessem ne düşünürsün de, ya da bana bişey olsa böyşe düşüncek kadar insanlıktan yoksunmusun de öyle diyenlere

    • Ya ben biliyorum ama napicam ben ya
      Bana diyolar ki sana zaten konusma demiyoruz ama bukadar samimi olma diyoruz diyolar

  • Gönül bu seviyorsan oda seni seviyorsa basit yapmaz ask sevgi ne engel tanır ne görüntü tanır siz sadece içinizdeki aşk ı. Bitirmeyin. Yeter

    0|0
    0|0
  • İnsanlığın yükselir

    0|0
    0|0
  • Hangi kalite pardon?

    0|0
    0|0
  • saçmalamışsın resmen insanların dış görünüşüne değil kafasının içindekine göre yargıla diycem ama bu soruyu sorduğuna göre senin afanın içinde pek bişey yok

    0|0
    0|0
  • Senin kaliten düşük zaten insanları fiziksel özellikleriyle değerlendiriyorsan

    0|1
    0|0
  • ondan acilen uzaklaş
    sen onun kalitesini düşürürsün

    0|0
    0|0
  • sen zaten basit bişeysin

    0|0
    0|0
  • Sen basitsin zaten

    0|1
    0|0
  • neye gore kalite marka degerin duser

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Olmayan kaliteni nasıl düşürebilir ki?

    0|0
    0|0
  • Sorun ve bakış açın gerçekten midemi bulandırdı. Bu nasıl bir egoistlik böyle?

    0|1
    0|0
  • O çocuk şu anda şişman, zayıflayabilir ama senin beynin zaten zayıf.

    0|1
    0|0
    • Bak beni kendi yerien koy kilolu obez biri seni sevse siz samimi olsaniz herkes sizi sevfili sansa herkes arkandan konussa hosuna gidrrmi

    • Hepsini Göster
    • O zaman ona da umut verme boşu boşuna.

    • Bak diyorum umut vermis gibi oluyorum konusmayalim diyorum oyle bise yapmiyosun ben biliyprum benle birlikte olmicagini sen benle konusunca ben huzur buluyorum sadece benle konus baska bise yapma diyor

  • Zaten kaliten yok terbiyesiz inşallah ondan daha kilolu olursun

    0|1
    0|0
  • Basit yapmaz bu durum seni zaten basitsin. O kafanı değiştir.

    0|2
    0|0
  • Böyle dusunmen seni zaten basit yaptı

    0|2
    0|0
    • Bak ben biyle dusunmuyodum gercekten ama cevremdekiler yuzunden boylebdusundum herkes bana o cocukla sevgilin gibi her saat birliktesin sen kim o kim hadi konussan neyse ama sana sunu giyemessin bununla konusma falan diyo kaliten yerlerde d8yip benim kafami karistirdilar napicam herkesre arkamdan konusiyomus bu kiz bununla nasil konusuyo gibisinden ama cocugun ici cok guzel

    • Bak güzellik göreceli ve geçici bir durumdur cevrendekilerin canı cehenneme sen kötü olduğun zamanlarda bu çocuk yanında oluyorsa eğer o önyargılı cevreni takma iliskine de yazık etme

  • ya çok kötü bir düşünce bence bu. ne alakası var ya biraz empati kurun insanlık ölüyor

    0|2
    0|0
  • Dış görünüşüne bakıp insanlari yargilaman asil senin kaliteni düşürür. Kimin hakkında ne düşündüğü bu kadar önemli olmamali. Boşver

    0|2
    0|0
    • Ama gercekten onunla sevgili gibiyiz artik herkes bana bakip gulmeye kimse beni kaile almamaya basladi eskiden herkes beni sevej erkekler acilmaya kirkarken simdi o tipe bakiyosa banada bakar diyip acilmaua baslad8

    • Bu durum onların terbiyesizliği. Sen duruşunu değiştirmedikçe kimse seni hafife alamaz. Ama çok fazla samimiyseniz bu yüzden seni hafife alıyolarsa tek yapman gereken biraz sınır koymak. Arkadaşını silmek değil canım. İnanki her şey tip demek değil günü gelicek o arkadaşını çok arıycaksın. Bak benim de çok kilolu bir arkadaşım vardı bizi de sevgili sanırlardı ama asla ben o arkadaşımı bırakmayı düşünmedim ve inan şu an onu çok özlüyorum çok arıyorum

  • Olmayan bir şey düşmez canım merak etme.

    0|2
    0|0
  • Senin kalite bunu düşünerek çoktan düşmüş.

    0|2
    0|0
  • böyle konuşuyorsan zaten çok basitsin takıl kafana göre

    0|1
    0|0
  • Kalitenden öpeyim.

    0|0
    0|0
  • O çocuktan sen hoşlanıyor musun?

    0|1
    0|0
  • Sen zaten bunlari söyleyince basitleştin.

    0|0
    0|0
  • egon boyundan daha büyük zaten basitsin

    0|0
    0|0
  • Dış görünüşle kalitenin ne alaksı var kalite karakterde biter ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...