Hiç arkadaşı olmayan insanlar, bu durumla nasıl baş ediyorsunuz?

Eveet çevrenizde kafa dengi insanlar yok diyelim, veya siz sorunlusunuz ve arkadaşlıklarınızı südüremiyorsunuz. Bu durum psikolojinizi ne derece etkiler ve tek takılmaya nasıl dayanıyorsunuz, bir yerden sonra yeter artık bu ne biçim hayat demez misiniz?


0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Evet arkadasimin olmamasi sorun ama en onemli sorun beni anlayacak insanin olmamasi...
    Boyle durumda aynanin karsisina gecip kendimle uzun uzun sohbet ediyorum. Uzmanlar oneriyor. Send denemelisin.
    Onca iki yuzlu arkadasa kim ihtiyac duyar ki ya gercek olsun ya da hic olmasin daha iyi. .

    1|0
    0|0
    • Öyle düşündüğüm için kimsem yok zaten. Yıllardır iyi anlaşabilen, sıkı dost olan insanalra bakıp kendi halime ağlıyorum.😭

    • Hepsini Göster
    • Sağ ol kardeş :))

Erkekler Ne Diyor 10

  • Arkadaşlarım bu ara mesaj atmıyor herşey yolunda galiba

    1|0
    0|0
  • 16 yaşıma kadar yalnizdim sonra bir arkadaşla tanıştım 22 yaşıma kadar takıldım evlendi şimdi arkadaşım var yaza evleniyor yine yalnızlık olacak napalim yaş 26 oldu kısmet..
    .

    1|0
    0|0
  • cevrem cok da anlayan yok be usta :D kafam dengi dengine olmayınca benimde takılasım gelmiyo malesef :S

    1|0
    0|0
  • yenı bır sehırdeyım ve cok fazla arkadasım yok ve bu bır problem degıl ınan bana

    1|0
    0|0
    • Sen daha yeni arkadaşsız kalmışsın ama
      Ömür boyu arkadaşsız kalmak nedir bilir misin😜

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle ya👍🏻

    • bak Şu an canan tan pırayeyı okuyorum tavsıye ederım hatta kıtaplaşalım senınle :)

  • var arkadaslarim

    0|0
    0|0
  • hayır demiyorum kimsenin olup olmaması umrumda değil. hayallerimle birlikte mutluyum

    0|0
    0|0
    • Bir yerden sonra kafayı yiyecekmişim gibi hissediyorum

    • Hepsini Göster
    • Hahahahha yok 20 ama bence yeterince geç kaldım

    • daha çok gençsin boşver :D

  • Arkadaşlarım bu ara mesaj atmıyor herşey yolunda galiba

    0|0
    0|0
  • Sosyel olmakla ilgili bir sey degil ki bu eglence mizah meselesi arkadaslarin mizahdan anlamiyor diye neden hayata isyan ediyorsun?

    0|0
    0|0
  • ben alışkınım kitaplarım var

    0|0
    0|0
    • Ben de alışkınım ama psikolojim çöktü

    • kitaplara sarıl , ne kadar gereksiz olduklarını anlayacaksın

    • Çok haklısın ya ben kitap okumaya gidiyorum😃

  • Bence bu sirdugun arkadasi olmayan kisiler aksama kadar burada takilip Guru Master falan oluyor. Cozum bu arada kizlara erkeklere yavsiyorlar falan.

    0|0
    0|0
    • Sorsan çok sosyaller ama 😜 Ne de olsa onlar "guru"

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle

    • Ortalik karisik kendine dikkat et.

Kızlar Ne Diyor 5

  • Arkadaşsızlık dsaha yii fdgadf

    1|0
    0|0
  • bazen guzel oluyor bazen de çok sıkıcı ama düşününce yanımda birinin olup canımı sıkmasındansa yalnız kalmak daha iyi

    1|0
    0|0
    • Ben de seviyorum yalnızlığı ama dediğin gibi bazı dönemlerde çok bunalıyorum😒

  • Neredeyse hiç arkadaşım yok ve yaşıyorum :)

    1|0
    0|0
    • Hihihi aynen nefes almaya engel değil😄

  • Arkadaşsızlk çok kötü bence

    0|0
    0|0
    • Başa gelen çekilir
      Kötü arkadaştansa yanlız kalmak daha mantıklı olabiliyo bazen

  • demiyorum valla arkadaşım olup kazık yemek yerine yalnız başıma oyuncak ayımla konuşuyorum psikolojim daha yerinde -değil mi cengiz?

    1|0
    0|0
    • Cengiz kim dicektim😂
      Benim oyuncak ayım bile yok, ama oyuncak köpeğim var olur mu?

    • o da olur tabi :D

Yükleniyor...