Holigan erkekler çok itici değil mi?

Yok beşiktaşım için ölürüm.. yok fenerbahçe için her şeyi yaparım..
Kulübün sahiplerinin ve para kazanan futbolcuların çokta umrundaydın :)


0|0
4|19

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Haha katılıyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • futbolu sevmemenin ve hiç bir takımı tutmamanın hafifliğini yaşıyorum.
    gol attık şampiyon olduk bizim başkan onu dedi öbürü bunu dedi hakemler bizi sevmiyor. sanki yeterince sıkıntımız yokmuş gibi.

    1|0
    0|0
  • Amele işi. Futbol = para olmuş. O işler eskide kaldı.

    1|0
    0|0
  • Kadınlara holiganlar itici geliyorsa. Ben de holigan olmalıyım. Zaten tipten ötürü itici geliyorum 2 kat itici gelmekte fayda var. http://i.hizliresim.com/Rk3p1Y.jpg

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle abartmaya gerek yok 😊

    0|0
    0|0
  • Brsiktasliyim umrumda dahi olmaz

    0|0
    0|0
  • Valla tam benim kafadansın kesinlikle haklısın mallık..

    1|0
    0|0
  • hehehehe holiganlar manyak :D tamam beşiktaşlıyım ama çokta takmam yani maçlara felan giderimde sorun yok :)

    0|0
    0|0
  • Sorsan izlediğim maç sayısı bir elin beş parmağını geçmez :D

    0|0
    0|0
  • Aynen :D ahhas

    0|0
    0|0
  • Sana itici gelmeme sevindim

    0|0
    0|0
  • şu kızları anlamıyorum maç izlemeye bile laf söyleniyor genelde
    erkeklerin başka izleyecek keyfi yok ne varki

    0|0
    0|0
  • Galatasarayin çocuklari bir başka sever.

    0|0
    0|0
  • Tamamen canım beyin yoksunu amip ler

    0|0
    0|0
  • O zaman sende müzik dinleme

    0|0
    0|0
  • alayı aptal

    0|0
    0|0
  • İnsanların şu dünyadaki zevklerine saygı göstermeyi öğrenin artık.

    0|0
    0|0
  • Bencede. Mesela ben fenerliyim ama fanatik degilim kaybetse de farketmez kazansa sevinirim. Ama cokta tin

    0|0
    0|0
  • Fanatik FenerBahçeliyim fakat insan olgunlaştıkca saçma geliyor bana ne faydası var ki takımın maçlari bile izlemiyorum artık.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bencede oldukca itici

    0|0
    0|0
  • Yoo bence itici degil, Besiktasli Erkekler Can'dir :D

    0|1
    0|0
  • Evet ya sanki kulüp evlerine ekmek alıyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...