Büyü gerçekten var mı etkisini kaç günde gösteriyor?

Büyü gerçekten var mı etkisini kaç günde gösteriyor? Genellikle


0|0
4|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Bizdeki hocalardan hic biri hogward mezunu değil , sihirli cubukları yok. Bu yuzden yaptıkları da hokkabazlık goz boyama kandırma ve para yolma işleridir.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben inanıyorum nedense. Ve korkarım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Yok siss

    0|0
    0|0
  • Şimdi büyü die yapılan şey aslında Cin musallatıdır size yönlendirip hyatınızı mahvediyorlar olay bu yani eğerki süpheli şeyler yaşıyorsanız olması gereken deilde olmaması gereken şeyler yaşıyorsanız kesin vardır acilen cnci bir hocaya gitmen gerk tek çare bu

    0|0
    0|0
  • yokk

    0|0
    0|0
  • eveet var da günümüzde ne kadar ileri de bilemiyecem

    0|0
    0|0
  • Uzak duuurrrr!

    0|0
    0|0
  • Büyü gerçekten var. Sanırsam kurandada geçiyor. Etkisi büyüden büyüye değişir. Eğer aklında büyü yaptırma gibi bir düşünce varsa vazgeç. Başına bela alırsın.

    0|0
    0|0
  • Varoldugunu dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • var ama çok kötü bişey. Düşünsene senin istediğin şey oluyor büyüyle ama bedeli vardır mutlaka.

    0|0
    0|0
    • Şahit olduğun olay var mı

    • Çok var.
      Bizim akrabamız var. Bir dönem bunlar çok fakirleşti. Ailelerinde huzur kalmadı. Daha doğrusu aile diye bişey kalmadı. Ölüm dışında başlarına her müsibet geldi. Sonra evlerinde kilit buldular. Üstünde yüzlerce renkli iplik vardı. Büyücüye götürdüler. Kara büyü dedi. Bozdu büyüyü. Ondan sonra birden bire yine herşey eskisi gibi oldu

  • Var ve çok günah. Dua et büyüye başvurma

    0|0
    0|0
  • Var tabiki etkisini nekadar surede gosterir bilmem ama var

    0|0
    0|0
  • Ben kendim buyucuyum vardir

    0|0
    0|0
  • Büyünün türüne göre işler yakınınızsa vakit geçmeden işin ehli olan bir hocaya gidin..

    0|0
    0|0
  • yok canım öyle birşey.

    0|0
    0|0
  • benim dinimde büğyü var ve ainlerde falan yapılıyor etksıı genelde hemen gosterılır ama o'' fillerde'' gördüğünüz sacma salak aşk etme yuva yıkma gıbı absurt salakca seyler değil tabi doğaile özdeş yaşam için hersey

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Büyü diye bir şey var ama bilmiyorum kaç günde geçer felak suresini oku

    0|0
    0|0
  • Büyü var etkisi büyüyü bozana kadar devam eder..

    0|0
    0|0
  • Varr inanirim bizim bir kadin yapiyodu arkadamin annesi kocasi baska kadinlara giderdi. Cesit cesit buyuler yapar eve dondururdu. Allah uzak etsin cok kotu birsey

    0|0
    0|0
Yükleniyor...