Evde kalma korkum yok?

Karsima iyi biri cikarsa evlenirim. Yoksa yanliz yasarim. Etrafimdakilrr niye bu durumu abartiyorlar kafayi mi yemisler acaba? Bunlarsan biri de boynuzlara doymayan ablam. Sıkıldim ya cok aptal geliyorlar? Nasil susturucam bunlari?


1|0
210

En İyi Erkek Görüşü

  • Ahaha ablanı anlatışına güldüm :)

    1|0
    0|0
    • Ama oyle sanki kendisi cok mukemmel iliski yasiyor

    • Hepsini Göster
    • Valla bulursan sana değer veren ilgi gösteren sözğnden çıkmayan birini evlen :)

    • Aptal digilim tabiki oylesini bulucam

En İyi Kız Görüşü

  • Zerre umursama. Bunun bir seçim olduğunu bu toplumda çok az insana anlatabilirsin.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 9

  • benim gibi düşünen biri işte :D herkes abartıyor durumu evleniyorlar sonra şikayetler başlıyor vs vs. kafamı yoramam hiç böyle şeylere.

    1|0
    0|0
  • Şu an için güzel ya yarın için?

    1|0
    0|0
  • Ne guzel

    1|0
    0|0
  • helal beee
    destekçinim

    1|0
    0|0
  • nadir de olsa akıllı kızlar çıkıyor

    1|0
    0|0
  • ne desem ki bilemedim

    1|0
    0|0
  • Aynen katiliyorum. bende kadinlardan sogudum

    1|1
    0|0
  • Ben huzur evinde olmek istiyorum hayat benim sizene diyeceksin :)

    1|0
    0|0
  • Al karşına konuş... Ben evlenmicem de :)

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Millet aptal. Bosver kuzu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...