Gunde ne kadar kola içiyorsunuz?

Biz 4litre içiyoruz ailecek 3 kisiyiz iki tane 2litre alıyoruz bazen yetmiyo bile (biliyoruz zararlı) 😂


0|0
2636

En İyi Erkek Görüşü

  • İçin için tabi.
    İçin de o mide delinsin.
    Delinmiyorsa da kemikler erisin.
    Daha da olmadı kısır olun.

    Coca Cola 1895 yılında, Amerika'da siyahi kadınları kısırlaştırmak için üretilen, beyazlara satışı yasak olan ve sadece eczanelerde bulunan bir çeşit zehirdi. Bugün bu kısırlık amacının olmadığını zannetmek, olsa olsa geri zekalılık olur...

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • kola içmiyoruz

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 35

  • bende eskıden cok ıcerdım ama bır gun youtubede vıdeogordum cola bocegın kanından yapılıyormuş artık ıcmıyorum gazoz ıcıyorum gunde bır lıtre bazen bır bucuk lıtre az ıcıyorum yanı artık

    0|0
    0|0
  • ayda belki yarim litre

    0|0
    0|0
  • son zamanlarda baya azalttım her yemekte içerdim :D

    0|0
    0|0
  • Eve girmiyor.

    0|0
    0|0
  • yakında mideniz delinir o zaman vazgeçersiniz * iş işten geçmiş olur yanımda çalışan velette öyleydi günde 5 litre içerdi hastaneye zor yetiştirdik ömür boyu yasak şimdi

    0|0
    0|0
  • Valla ben alıyorum 2 tane 2.5 litrelik yanınada çerezimi filan açıyorum bitane film saat 10 dan 11 buçukğa kadar hiç bişey kalmıyo

    0|0
    0|0
  • eskiden 5 litreye kadar icerdim simdi biraktim

    0|0
    0|0
  • Çok nadir içerim.

    0|0
    0|0
  • Haftada bir iki bardak

    0|0
    0|0
  • ramazan şerbeti içiyorum ben günde 1 litre

    0|0
    0|0
  • Bende maden suyu bağımlısıyım. Her gün bir kaç tane çörçil yapıp içerim. Limon, tuz ve sodanın birleşimi. Biraz önce bir litreye yakın içtim :D

    0|0
    0|0
  • Mide iflas bayrağını çekip işi bırakacak mk :D :D

    0|0
    0|0
  • içmiyorum bazen çeşitli ortamlarda veya içilecek başka bir şey olmadığında

    0|0
    0|0
  • İçmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Hiç içmiyorum.

    0|0
    0|0
  • yaklaşık 1 senedir içmiyorum

    0|0
    0|0
  • fazla kola içmme haftada 1 belki

    0|0
    0|0
  • hiç içmiyorum

    0|0
    0|0
  • Uzun zamandır kola icmiyom

    0|0
    0|0
  • Haftada 2 bardak canım çekerse o da...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 25

  • içimiyorum

    0|0
    0|0
  • kilo yapmasa iyide bu yüzden çok içmiyorum

    0|0
    0|0
  • icmiyorum

    0|0
    0|0
  • Kola ve Fanta asla icmem ama haftada 2 kez gazoz içerim @Scre4m @BeyazzPudraSekeri siz kaç günde bir iciyosunuz @Scre4m nın telleri var gerçi o da hiç icmiyodur

    0|0
    0|0
  • Kola lanet. Bugün içtim, göbek bir adim öne cikti. :D

    0|0
    0|0
  • Kola sevmem

    0|0
    0|0
  • Cola içmem ayda yılda bir bir bardağı bitiremem oda.

    0|0
    0|0
  • Gelsin kilolar gelsin selülitler

    0|0
    0|0
  • Haftada 1 bardak icersem anca

    0|0
    0|0
  • Kola icmem cok zararli

    0|0
    0|0
  • bir kutu kola yetiyor

    0|0
    0|0
  • hiç kadar.

    0|0
    0|0
  • İçmiyoz :) Ama çay çok içeriz

    0|0
    0|0
  • Hic icmiyorum,, kola icmem kesinlikle

    0|0
    0|0
  • 3 bardak falan

    0|0
    0|0
  • Yıllardır almıyoruz

    0|0
    0|0
  • Sevmem

    0|0
    0|0
  • 0 litre.

    0|0
    0|0
  • Hiç.

    0|0
    0|0
  • Yemegin yaninda evde varsa iciyoruz olmadiginda aramayiz yani

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5
Yükleniyor...