13 yasında kiz kardeşim tüm sanal alemlerde ülkücülük taslıyor?

Reeldede durum böyle. Irkçı olmuş resmen ve acilen tedaviye alınması lazım olan bir vaka gibi. En ufak ofsayt harekette kürt musun falan diyor. Ne yapmalıyım?


0|0
5|6

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Kim bilir kime özendi hiçbir şey yapmaya çalışma senin bir şey yaptığını yapmak istediğini gördükçe davranışlarında daha da ileriye gider. Hiç umursama evet kürtüm de haklısın de he de geç yani. Ilerde o da sıkılır. Benim de kardeşim böyle yapardı ben üzerine gittikçe onun için bir şey yapmak istedikçe ben farklıyım tarzında aşırı hareketlerde bulunurdu. Ne zaman ki umursamayıp boşverdim yola geldi.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Milliyetçi olması güzel ama ırkçılık yapması kötü başka görüşe saygı duymaması çok daha kötü.. Güzel bir dayak yerse akıllanır dünyanın ortak yaşam alanı olduğunu

    0|0
    0|0
  • :D :D

    0|0
    0|0
  • Hahahahahahaha kahkaha attım benimde vardı öyle bir arkadaşım 😄

    0|0
    0|0
  • Muhtemelen şu an bir kimlik arayışında kardeşimiz. bence elleme apaçi olacağına ülkücü olsun ;)

    0|0
    0|0
  • ergenliğine ver gitsin elinede bilgisayar falan vermeyin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • bir kürtle tanışması lazm acilen. Ancak böyle kırılıyor bu öngörüler.

    0|0
    0|0
  • Normalde milliyetçi olsaydı Karışma kendi düşüncesi derdim ama ırkçı olması kötü ve zaten yaşı küçük 13 yaş için erken sanki bu düşünceler vakti değil gibi mutlaka bir yerlerden duyuyodur ve etkileniyodur

    0|0
    0|0
  • Doğrusunu anlat her şeyin, ablasısın sonuçta.

    1|0
    0|0
  • Bırak kendi haline. bir gün brisi bozar çok pis aklı başına gelir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...