100 liraya ayakkabi aldim cok pismanim?

Aldim ama sonradan hiccc begenmedim bikere disarda giydim altini silsem falan degistirirlermi yardiiijm


0|0
12|12

En İyi Erkek Görüşü

  • :D :D dene şansını

    0|0
    0|0
    • Morelim cok bozuk bide maddi dururumumuz okadar iyi degil o para benim icin buyuk hadi aldigim seye deyse neyse derim igrenccc ya

    • Hepsini Göster
    • Hayir butik gibi biyerden aldim alirken adamla baya konustuk nasil duruyo giycem falan dedim

    • deneceksin şansını o zaman yapcak bişey yok.

En İyi Kız Görüşü

  • Değiştirmezler boşuna gidip rezil olma.
    Hem sana bir başkasının giyip geri getirdiği ayakkabıyı satsalar hoşuna gider mi?

    Biraz empati.

    0|0
    0|0
    • Magazadan almadim butik gibi biyerden aldim ama cokkkk morelim bozuk giyerken bile utaniyorum ya nasil aldim hic bilmiyorum

Erkekler Ne Diyor 11

  • evet değiştirirler nereden aldığına bağlı ama

    0|0
    0|0
  • bende de öyle olmuştu 150 liralık mıydı neydi aldım bikaç gün sonra vurmaya başladı :/

    0|0
    0|0
  • sansini dene istersen

    0|0
    0|0
  • 100 liraya ayakkabı mı olur allasen asdf

    0|0
    0|0
  • ayakkabının fotosunu bana gonder eger hosuma giderse senden alırım bana fotograf cekimlerimde aksesuar lazımda

    0|0
    0|0
  • 100 lira çok mu?

    0|0
    0|0
  • tazzikli su il yıka altını..)

    0|0
    0|0
  • Degistirmezler. sonuc olarak aldin ve alinan mal sadece degistirile bilir

    0|0
    0|0
  • dene şansını denemeyince belli olmaz

    0|0
    0|0
  • iyi olmuş

    0|0
    0|0
  • Deneyin alırlar belki.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • temizle şansın yaver giderse değiştirirler..

    0|0
    0|0
  • Değiştirmezler anlaşılır o

    0|0
    0|0
  • Bilmem götür bir dene belki alirlar

    0|0
    0|0
  • Dene sansini

    0|0
    0|0
  • Hayır, değiştirmezler.

    0|0
    0|0
    • Silsem falan nerden anlicaklar morelim cok bkzuk yaaaaa

  • Seninki ucuzmus 300liraya oxford shoes dediklerinden aldim daha hicgiymedim pismanim

    0|0
    0|0
    • Ohaa yaaaa intihar eder insan niye giymedin

    • Hepsini Göster
    • Offff cok uzuldum

    • Yani bu yuzden artik bise alirken 40kere dusunucem gercekten ihtiacim var mı diye cidden

  • kul hakkı değişme bence sonuçta giyinmişsin ve giyinilen bir ürün değiştirilmez

    0|0
    0|0
    • Aynen kul hakki ama daha deminden beri agliyorum o ayakkabiyi hic begenmedim ya

    • sana da geçirseler daha önce giyilmiş ayakkabıyı donu bilmem neyi hoşuna gider mi?

  • Çocuk gibisin

    0|0
    0|0
  • altını sil geri iade et tabi 1 haftadan fazla süre geçmediyse.

    0|0
    0|0
    • Spor ayakkabi bu gitmiyo ya belli oluuyo yikasammi

    • o zaman arkadaşlarından birine sat o da sana 1oo lira versin. ben beğenmediğim geride iade edemediğim şeyleri arkadaşlarıma veriyorum. ya da böyle internette ikinci el kıyafet alıp satabileceğin siteler var ben iki tane elbise mi satmıştım öyle.

  • Hep aldığın yer ise alır, kilonun verdiği ağırlık ile ayakkabının şekli bozulmamış ise alır,

    0|0
    0|0
  • Amaaan gecti gitti bebegim uzulme hic. sıkma tatli canjni. Degmez dunya malina. Gule gule kullan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...