(Dünya Kadınlar günü) Özel günleri sevmeyen bir ben miyim?

Bugün Dünya kadınlar günüymüş. Lan yürüyün gidin ne saçma şeyler 1gün canım cicim çekiceksin çiçekle, yüzükle kandıracaksın sonra geriye kalan 364gün6 saat tv'de kadına şiddeti, cinayeti, tecavüzü, tacizi izlicez çok seviyosunuz kardeşim Allahım esirgesin.Özel günlere inanmıyorum geçen izlediğim bir programdada bu tür şeylerin yabancı ülkeler tarafından ülkemize sokulduğunu yani normalde bu özel günlerin bizim kültürümüze ait olmadığını öğrendim. Bırakın dünya kadınlar günü demeyi Dünya kadınlar yılını yaşatabiliyor musunuz etrafınızdakilerine ona bakın bide siz kadınlara yapılan bu hakareti kabul eden bayanlar size 1 gün veriyorlar sizde bugünden mutlu oluyorsunuz şaka gibi İslamiyette kadına bir gün değil hergün değer vermek önemlidir...


Güncellemeler:
...
..,

1|1
6|2

En İyi Kız Görüşü

  • Kadınlar, Anneler ve Babalar Gününü çok saçma buluyorum. Eğer bir Gün için ilgi göstereceksen, hiç gösterme daha iyi.. Doğum Günleri veyahut Yıl Dönümleri okay ama onun haricinde herşey ilgimi çekmiyor.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Haklısın bence dostum videoyuda izledim güzelmiş

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 5

  • Evet dünya emekçi kadınlar günü yüzükle, çiçekle, böcekle kutlanmamali. Bu günün ne önemi olduğu bilen insanlar yeterince bilinçli bir şekilde kutluyor. Dünya emekçi kadınlar gunu gereksiz bir gün değildir. Hakkını arayan insanların günüdür.

    0|1
    0|0
    • Günümüzde olanına bakarım ben Özgecan meselesi gibi herkesin ağzına sakız olan ama kimsenin ders almadığı hiç bişeyi sevmem ne olursa olsun..

    • Hepsini Göster
    • Herkesin aynı anda aydınlanma yaşamasını beklememelisin.

    • Aydınlanma olaylar üzerinden duygusalıkla değil mantıklı adımlarla eğitimle olur.

  • Bende sevmem yok sevgililer günü yok anneler günü

    0|1
    0|0
    • Ya bide kadınlar bugünü ağzından düşürmez mi çıldırıyorum ya. Kadına diyolar ki bugün dünya kadınlar günü oda seviniyo lan canım bir sorsana geriye kalan günler ben neyim? Araştırmasını bile yaptım toplumsal bilinçaltını etkiliyorlar O birgünde alınan hediyelerin çoğunu Yahudiler kazanıyor çünkü tüketici bir toplumuz aldığmız herşeyin ucu onlara gidiyor. Ayrıca beyinin çalışma sisteminde bugün kadınlar günü yani sanki kadınlara sadece bugün değer verilmeliymiş gibi bir algı oluşuyor. Sonuçlarda ortada zaten. Geriye kalan günler taciz, tecavüz, sapıklıklar, aşağılama yazık...

  • haklı olduğun yönler var

    0|1
    0|0
    • Bence hepsinde haklıyım. Siz bayanların bir günle kandırılıp hoşnut olmanızıda anlamıyorum. En başta sizin karşı çıkmanız gerek bence

  • Katılmıyorum. Özel günler gereksiz ise bayram da kutlamayı n

    0|1
    0|0
    • Bayramlar toplumsal birleşme içindir kadın erkek yoktur birlik vardır. Ama bu tür özel günlerde örneğin sevgililer günü bu günde yapılan araştırmalarda binlerce kız bakireliğini kaybediyor niyemi sevgililer günü özel gün diyip ırzına geçip atıyorlar köşeye. Yılbaşı en çok zinanın trafik kazasının, Ondan sonra yahudileri yani bize kin besleyen insanları en çok zengin ettiğimiz gün. Anneler günü zaten tam bir facia Anneye bir of bile deme gibi bir inancımız var ama Anneler gününe o güzel annelerimizi bir güne sığdırmaya çalışan yine firmaların en çok satış yaptığı yani kendi işlerine gelen bir gün. Hediyeni yine al ama bir günle bunları sınırlamak aptallık. Benim burda amacım kadına değer vermeyin değil 1 güne sınırlamak sizin görüşünüzede saygı duyarım.

    • O bir günü takmayanlar genelde diğer günlerde de önem vermeyenlerden çıkıyor.

    • Saygı duyarım.

  • Kadınlar günü nereden çıkmış önce bir araştır öğren

    0|1
    0|0
    • Bayan bu size yapılmış bir hakaret dünya kadınlar günü nedir ya nerden çıkmışsa çıkmış ne olmuşsa olmuş. Dünya kadınlar günü altından Yahudilerin bir günde ne kadar zengin olduğunu biliyomusunuz? Veya beynin çalışma sisteminin nasıl çalıştığını? bir insana kadının sadece bir gün değerliymiş hissi yarattığında diğer günler ne tür davranışlar sergilediğini?

    • Hepsini Göster
    • Mesele hediyede değil şimdi bir gün anneni eşini mutlu etmek mi? Yoksa yılın tamamında özel gün gibi davranmak mı? Aynı şekilde bayanlar içinde babalar günü vs.

    • Tabii öyle

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bende sevmiyorum, o gün bugün şu gün şoo gün amaannn saçma sapan işler

    0|1
    0|0
Yükleniyor...