Hocam neden böyle bisey söyledi?

Bize giren bir hoca değil. Cocuk gibi bişey cok civik.
Yanimda oturuyordu beni gormedi sonra bana döndü, iyy ne cirkin bişeysin sen kiz dediğin azicik güzel olur dimi dedi yanimdaki arkadaşima. Sonra alnima vurdu gitti amaci ne bu adamin, kalbim kirildi


0|0
10|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Ülkede o kadar lüzumsuz hoca olmaması gereken ama hoca olma hakkı verilen şahıs varki açıkçası utanç verici insanlar var. Meb in şikayet hattı var tavırları iyice kötüleşirse Şu an zaten kötü gerekli yerlere de şikayet edebilirsin yani bir hocanın kimseyi küçük düşürmeye hakkı yok. Öncelikle hocanla görüş istemiyorum bu şekilde konuşmanız beni üzüyor cıvık tavırlarınız ben ve bir çok arkadaşımın hoşuna gitmiyor bunu düzeltmenizi istiyoruz dersin baktın gene aynı cıvıklıkta Meb e mail yoluyla veya telefon hattından ulaş ben ulaşmıştım bakanlıktan müfettişler gelmişti o şahsı varya mum gibi yaptılar mum

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • sala'ğın tekiymiş alnına vurup gitmek ne demek Allah'ın mandası öküzü o çok mu yakışıklı ona ne senin güzelliğinden çirkiinliğinden şaka bile olsa başkalarının yanında öyle diyip sonra da alnına vurup gitmesi küçümseyici saçma olmuş

    1|0
    0|0
    • Slak işte ayni zamanda mudur yardimcisi bide

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bize giren çıkan yok cancan size de girmiyorsa mesele yok

    2|1
    0|0
  • bosver hocadır o

    0|0
    0|0
  • O Adam hoca değil şarlatan!! Ciddiye alma

    0|0
    0|0
  • Hocan sana Asılmış :)

    0|0
    0|0
  • Öğrencilerine yaklaşma tarzı pardon yavşama tarzı buymuş sevgili hocanın !!!

    1|0
    0|0
  • Trollemek istemiş

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Trol müsün? deseydin.

    1|0
    0|0
  • Oha pardon ama o kim oliyor bunlari yapabiliyor. Direk şikayet et ve biraz da olsa abart. Boyleleri anca boyle ogrenir.

    1|0
    0|0
  • patavatsız ya

    1|0
    0|0
  • Manyak galiba 😂😂

    0|0
    0|0
  • Salak mı bu ne

    1|0
    0|0
  • beyni yoksa demek ki.

    1|0
    0|0
  • Şikayet etmelisin.

    0|0
    0|0
  • surat ifadesi nasıldı ciddimiydi?

    0|0
    0|0
    • Hayir dalga gecer gibiydi gulerek soyledi. Bizde gulduk ama kalbim kirildi

  • boş boğazlık yapmış boş ver :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...