İnsanlara karşı çok soğuğum?

İnsanlara karşı çok soğuk olduğumu düşünüyorum. Ne kadar süredir tanışıyo olursak olalım hep bir mesafe koyuyorum insanlarla arama bir türlü tam anlamıyla samimi olamıyorum. Mesela demin üvey kuzenim bize geldi (babamla annem ayrı babamın evlendiği kadının yeğeni oluyo) uzaktan sadece bir hoşgeldin dedim ama çocuk öpmek için falan bir kıpırdar gibi oldu zaten biz onlara gittiğimizde o gelip beni öpüyo ama başka zaman ben sadece tokalaşıyorum. Bu sadece bir örnek yani her ortamda bu soğukluğumu koruyorum ve insanlar tarafından da artık tuhaf algılanmaya başladığımı hissediyorum. Ayrıca samimi olmakla yılışık olmak arasında da çok ince bir çizgi olduğunu düşünüyorum bu çizgiyi aşınca kendim olmaktan da çıkıp tamamen insanlara hoş gözükmek için çabalayan biri olmak istemiyorum. İnsanlara karşı ne kadar istesem de sıcak davranamıyorum bu çocukluktan babamla ilgili yaşadığım bir güven probleminden de kaynaklanıyo olabilir ama ben bu durumu artık aşmak istiyorum. İnsanlara pat diye güvenmemek iyi bişey evet ama bu kadar güvensizlikte gördüğünüz gibi kötü durumlara yol açıyo. Bide şimdi diyelim sizin verdiğiniz tavsiyelere uyarak insanlara daha sıcak davranmaya başladım ama bu 180 derecelik dönüşün insanlar tarafından yanlış algılanabileceğini de düşündüğüm için bir türlü değişme cesaretinde bulunamıyorum. Kafam çok karışık arkadaşlar. Yardımcı olur musunuz?

Güncellemeler:
Neden kimse görüş paylaşmıyo :D

0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • en iyisini yapıyorsun mesafe her zaman iyidir

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Olabilir, ben yadırgamam

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • canım benim en iyisi böyle olman , hiç canını sıkıpta kendini acayip bir yaratıkmış gibi görme... sen bu dünyaya insanlara sahte gülücükler saçmak için gelmedin , içinden nasıl geçiyorsa öyle davran (Y)

    1|0
    0|0
  • İçerisinde bulunduğumuz zaman, böyle olmayı gerektirmiyor mu sencede?

    1|0
    0|0
  • İyi sadece bende olmuyomus :) eig yap bari lan güncelleme ne içim gitti :))

    1|0
    0|0
  • en güzeli böyle devam et

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bendede aynı sıkntı var yalnız degılmısım :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...