Dünyaya son mesajınız ne olurdu?

uzayda keşif görevlisisiniz... bir kaç yüzlü binli ışık yılı uzakta keşif mesafe limitini risk alarak aşıp araştırma yaparken yeni bir gezegen ve bu gezegende barış aşk sevgi tevazu içinde yaşayan bütün olmuş bir halk var... mekanlar paso yeşillik çiçeklik göllük şelalelik denizlik böyle.. aynı biz insnalar gibi görünüşleri ordaki ırkın... oraya indiniz ama yakıt bitti sinyal de bir gidiyo bir geliyo enerjide bitmek üzere.. ve yeniden şarj etmeniz o gezegenin şartlarına göre mümkün değil... ve son bir frekans yakaladınız dünya ile... ne mesaj gönderirdiniz?

  • beyler yeni bir gezegen buldum... zam sözü verin koordinatları söyliyim
    33% (4)20% (2)27% (6)Oy Ver
  • burda bok edeceğimiz muhteşem bir gezegen buldum koordinatları veriyorum
    8% (1)20% (2)14% (3)Oy Ver
  • burdan dayıma amcama kuzenime komşumuz hararet ablaya selamlar
    8% (1)0% (0)5% (1)Oy Ver
  • hepinize yıldırım gürsesten son mektubu hediye ediyorum... bye
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • bir zamanlar fakir ama gururlu bir astronot vardı... küçümsediğiniz aşşağladığınız... hatrlıyomusun alfa? işte o astronot yeni bir gezegen buldu yaaaa yaaa ey gidi eyy
    8% (1)10% (1)9% (2)Oy Ver
  • siz bu mesajı aldığınızda ben çok uzaklarda olacağım hahahhahh...
    8% (1)10% (1)9% (2)Oy Ver
  • istifa ediyorum lan... yiyin lan orda birbirinizi... tüm dünyalılarında ta mk. ohh be!
    35% (4)40% (4)36% (8)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
şıklar dışı mesajlarınız varsa onlarıda alalım...

0|0
4|7

En İyi Kız Görüşü

  • Su kucuk dunyada pi. clik yapip kendinizi bir bok saniyorsunuz aslinda hic kimsesiniz siz kendinizi cok buyuk gormeyin o kadar bos isler goruyorsunuz ki o yuzden dusuncelerinizde dar ve cok kucuk bir az buyuk dusunmeyi deneyin bu dunyayi dusunerek guzel hale getire bilirdik ama olmadi ne haliniz varsa gorun benden bu kadar sizler hic bir seye degmezsiniz derdim oh cok uzun oldu

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • houston, sparta prag maçı ne oldu üst mü bitti alt mı?

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Şıkları okumadan görüşümü hazırlamıştım aslında ama tam olarak G diyorum :D
    Ben burada mutluyum siz ne haliniz varsa görün ak derdim asg

    0|1
    0|0
  • Hepinizi eşekler miksin.

    0|1
    0|0
  • Yuzunuzu yikayin ahajs

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • 1|2
    0|0
  • burda bok edeceğimiz muhteşem bir gezegen buldum koordinatları veriyorum.

    0|1
    0|0
  • A :D. D

    0|1
    0|0
  • Direk kapatırım iletişim sistemlerini gps koordinatlarını vs. Oraya bulaşıp mahvetmesinler bari..

    0|1
    0|0
  • Burada yok edilmeye hazır bir gezegen var. Ve sanırım ben Adem olacağım.

    0|1
    0|0
  • Şıklar güzel , zekice hazırlanmış , güldürdü , congratulations.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...